Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilket CMS til webshop?

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 26. Oct 09
Indlæg ialt: 709
Fra  STEPUPFITNESS.DK Skrevet kl. 09:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Jeg bruger Prestashop.

Det er en webshop som sælger kosttilskud og fitnessrelaterede produkter!

JEG har en mening at man ved hver webshop kan se på designet hvilket system der er brugt, altså Magento har et design, Prestashop har et design osv..

Magento synes jeg er flot og måske lidt mere avanceret end Prestashop, men man har altså utrolig mange muligheder med Prestashop og så er det brugervenligt.

Jeg vidste absolut 0 og ingenting da jeg startede. Nu kan jeg da størstedelen selv.. Øvelse gør mester. Jeg er bare afhængig af at det kører.. Og det gør Prestashop.

Sportsernæring skal købes hos STEPUPFITNESS.DK - Sportsernæring til dig der vil se resultater.

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 11:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Oskar

Jeg synes du skulle tage et kig på CloudSprout, vi launcher vores Beta her i løbet af November.

CloudSprout er helt anderledes en de andre systemer, der er nævnt indtil videre. Vores fokus ligger på at sætte dig istand til at bygge den bedst mulige shop, nemt og hurtigt.

CloudSprout er baseret på drag-n-drop, og der er en direkte integration til Photoshop. Det betyder at du ikke behøver at kode, hvilket gør at du dels for bygget din shop meget hurtigere og at det er utroligt nemt og sikkert, at rette den efterfølgende.

Flere af vores test kunder, har haft rigtigt god erfaring med at bruge Google Analytics, sammen med CloudSprout. Ud fra Analytics ser det hvor det er brugerne springer fra og med CloudSprout optimerer de deres site/shop.

Vores site pt. er lidt nødlidende, men jeg annoncere når vi åbner Beta her på Amino, så kan du evt. prøve den.

Der er også en Beta-venteliste (det er de første der får adgang) som du kan skrive dig på ved at maile mig på plu@cloudsprout.com

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)