Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilket CMS til webshop?

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Rødekro
Tilmeldt 18. Apr 11
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 19:56
Hvor mange stjerner giver du? :

hvad vil i anbefale at bruge prestashop wordpress joomle eller noget helt andet?

jeg vil gerne have en program der er bruger venlig og flot i design og nem at lave om på

så hvis nogle vil hjælpe eller fortælle nogen af jeres erfaring med nogle af programmerne 

tak Hilsen oskar

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 02:01

pretashop er jeg ved at få at lavet en webshop i , jeg valgte grundet let og enkel at finde ud ad dog koster mange ting der penge når man skal udvikle det videre , jeg betaler dog gerne da jeg ønsker det perfekte .

Måske dit valg et andet , det er især op til hvilken krav du har og hvad du skal bruge det til er det en blog du ønsker eller ønsker du en webshop eller noget helt 3 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 07:40

Prestashop  er win, just sayin. eller magento, men det skulle vidst være for de "Store drenge" af hvad jeg har hørt :P 

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 08:39

Mauran Muthiah:

Prestashop  er win, just sayin. eller magento, men det skulle vidst være for de "Store drenge" af hvad jeg har hørt :P 

I standardopsætningen er det langt fra Win. Man skal sørge for at købe sin shopløsning hos en af de 2% som rent faktisk har 100 % styr på SEO.

De fleste Magento/Prestashop webshops der opsættes i standardversion er smurt ind in DC content. Selv firmaer med forstand på SEO leverer løsninger hvor fejlene er hovsa-rettet i robots.txt.

Så at sige Magento og Prestashop er Win mener jeg bestemt er forkert, i hvert fald hvis gratis synlighed (SEO) er vigtigt. Det er efterhånden mange gange folk herinde har spurgt om SEO-råd til deres nye Magento eller Prestashop og bagefter har kunne konstatere at de skal bruge lige så meget på at få udbedret alle SEO-fejlene som shoppen har kostet.

Så husk at stil nogle klare SEO-krav til leverandøren INDEN aftale indgås.

Tilmeldt 15. Feb 10
Indlæg ialt: 44
Skrevet kl. 22:17

Thomas Frost:
I standardopsætningen er det langt fra Win. Man skal sørge for at købe sin shopløsning hos en af de 2% som rent faktisk har 100 % styr på SEO.

Hej Thomas, du skulle ikke tilfældigvis kende en af de såkaldte 2%??

mvh

Sam

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 06:44

Gulf:

Thomas Frost:

Hej Thomas, du skulle ikke tilfældigvis kende en af de såkaldte 2%??

mvh

Sam

Hej Sam

Jeg har ikke siddet og tjekket alle leverandører, så jeg kan ikke komme med en anbefaling. Jeg har dog tjekket ganske mange shops, og kun ganske få er virkelig godt optimeret.

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 2236
Fra  Move Marketing Co., Ltd. Skrevet kl. 07:10

Prestashop er godt for små og mellem webshops, kommer man op i større shops, med rigtig mange produkter, så vil magento nok være værd at tage et kig på.

Det gode ved Prestashop er det, at selve admin delen (her hvor du opretter varer etc.) er utrolig brugervenlig, oversat til dansk, har mange modul muligheder etc. 

Mvh. 

Kristian Ole Rørbye

Fra Lamplaimat, Thailand
Tilmeldt 25. Oct 09
Indlæg ialt: 218
Fra  CS-WEB Skrevet kl. 07:15

Hej Oskar

Kan anbefale Joomla med en Redshop bygget ovenpå, det er nemt at gå til..

Nemt at sætte op , nemt at ændre i og ikke mindst man får en  super support hos udviklerne (hvis man altså vælger at købe et abonnement hos dem) ...

Design følger jo så dit design du vælger at få lavet til Joomla , selve visningen af produkter med videre kan man næsten selv bestemme hvordan skal se ud ...

Jeg kan varmt anbefale en Redhost/joomla løsning.

Hilsen

Claus

Fra Værløse
Tilmeldt 5. Nov 07
Indlæg ialt: 686
Fra  Kammalou.com Skrevet kl. 07:53

lidt provokerende kan man sige: "Jeg forstår ikke dit spørgsmål" Wink

Et CMS System er i sit fundament bygget til at håndtere Indhold. Deraf navnet "Content Management System"

Nogle CMS Systemer, Umbraco, Sitecore, DynamicWeb, Joomla, Wordpress, Drupal, osv. har forstået at der er behov for at kunne sælge produkter online. - Så man har udviklet en modul, add-on, plug-in, der (Lige) kan fikse det her behov,

Det er i sin grundlæggende natur en uhensigtsmæssig tilgang til en online forretning.

Hvis man skal sælge produkter bør man, i min optik, vælge et system der i sit basale fundament er tiltænkt at sælge. Altså vælge et Commerce System. - Som har forstået at man også skal håndtere indhold. Hvorfor man har udviklet et CMS add-on til Commerce Systemet.

Denne tilgang har Prestashop, osCommerce, IBM Websphere Commerce Server, GSI Commerce, Shopify, Magento.

Jeg vil anbefale dig at finde dit primære formål med din platform: SALG eller INDHOLD.

SAFe SPC, Magento Expert, Jira Guru, Kammalou.com

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 08:03

Nils:

lidt provokerende kan man sige: "Jeg forstår ikke dit spørgsmål" Wink

Et CMS System er i sit fundament bygget til at håndtere Indhold. Deraf navnet "Content Management System"

Nogle CMS Systemer, Umbraco, Sitecore, DynamicWeb, Joomla, Wordpress, Drupal, osv. har forstået at der er behov for at kunne sælge produkter online. - Så man har udviklet en modul, add-on, plug-in, der (Lige) kan fikse det her behov,

Det er i sin grundlæggende natur en uhensigtsmæssig tilgang til en online forretning.

Hvis man skal sælge produkter bør man, i min optik, vælge et system der i sit basale fundament er tiltænkt at sælge. Altså vælge et Commerce System. - Som har forstået at man også skal håndtere indhold. Hvorfor man har udviklet et CMS add-on til Commerce Systemet.

Denne tilgang har Prestashop, osCommerce, IBM Websphere Commerce Server, GSI Commerce, Shopify, Magento.

Jeg vil anbefale dig at finde dit primære formål med din platform: SALG eller INDHOLD.

Men modsat kan man også sige at mange af de store systemer du nævner ikke har forstået at SEO er vigtigt.

Jeg mener nærmere at en uhensigtsmæssig tilgang til online forretning er at sætte systemer i bås og udelukke systemer uden at se på de specifikke behov. Vi er i gang med at udvikle en shopløsning til WordPress UDEN alle Magento, Prestashop og osCommerce SEO-fejl, intet skal lappeløses her.

Jeg vil ikke sælge shoppen til alle, vi har færre funktioner end de store systemer, men vi tilbyder bedre muligheder for SEO uden lappeløsninger.

Der er nogle kunder jeg anbefaler en Magento (som de skal købe af andre end os), og andre er vores shop-system perfekte til.

Men jeg synes du gør en stor fejl ved at sætte systemer i bås, uden at se på hvilke behov den enkelte kunde har. Hvis man efterspørger en mere simpel shop hvor SEO er første prioitet, kan jeg ikke se hvorfor man skulle vælge et af de systemer du foretrækker fremfor en superoptimeret WordPress shop lavet i vores SEO-Shop system.

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)