Godaften. Vil egentligt bare lige hilse på, og vise flaget. Jeg er netop faldet over denne side, og har fluks føjet den til fortrukne.
Jeg sidder i den situation at jeg har idéen, motivationen og (Måske) muligheden for at starte en kontorservice virksomhed op. Jeg er dog alene med et lille barn, og kan ikke bare kaste mig ud i noget der måske/måske ikke gør at jeg bor på en bænk i HC ørstedsparken på dette tidspunkt næste år. Jeg slutter min skolegang her i dec. men har hverken kunne finde job eller elevplads, og med et CVR. nummer er man jo desværre afskåret fra nogen form for offentlig hjælp, så det med den selvstændige virksomhed må vidst vente til jeg har fuldtidsjob og nok at se til i forvejen [:0]
jeg regner med og håber på at finde job inden for de næste par mdr, og så komme igang, så indtil da er jeg her vidst bare og lurer.
Rart at hilse på jer, jeg følger med på sidelinjen indtil da.
P.S. skulle der sidde en med en fantastisk idé til hvordan jeg alligevel kan komme igang, nogle regler jeg ikke lige kender, eller muligheder jeg ikke har afprøvet, må i endelig sige til, alle forslag modtages med kyshånd.
|
Der er altså nogle eventuelle muligheder - uden at "vride systemet".