Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad ville du gøre for at få opgaven løst og afsluttet?

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)
Tilmeldt 29. Sep 09
Indlæg ialt: 1199
Skrevet kl. 20:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Allesammen.

Der er altid 2 sider af en sag, og det er jeg klar over. Men syntes jeg er i en ret træls situation.

Der er en amino bruger som er ved at lave noget webudvikling for mig. Første opgave han fik, tog en krig og ingen deadlines blev holdt. På ingen måde. Personen er ikke vild med telefonopkald hvilket var træls da mange ting er nærmere og snakke om, end på mail. Det vidste sig det var en uheldig situation med en medarbejder, og jeg tænkte "ok for denne gang". Det kan jo ske for alle. Men det var mange måneder forsinket. Det skal siges alt var beskrevet i et udførlig word dokument, da han ikke ville mødes. Så der var klare linjer.

Jeg valgte at give ham en chance til. Anden opgave mente han ville tage en uge. Jeg havde endda sent en opgavebeskrivelse + resume, så der var ingen overraskelser. Grunden til jeg også ville give ham en chance til, var jeg forventede det ville gå stærkt når han kendte opbygningen. Alle kan jo være uheldig med en medarbejder,

Opgaven har været virkelig længe undervejs. Noget af tiden skyldes helt sikkert mig selv. Nu forklarer han, at han har sindsygt travlt og kan ikke overholde den nye frist jeg gav ham. Samt han er nød til at hyrer en anden, og det vil blive dyrt for ham. Det er virkelig træls og hele tiden mig som skal tage kontakten. Når jeg sidder på den anden side i en anden branche, gør jeg det stikt modsat for kundepleje.

Jeg skrev at jeg ville ringe i dag, da jeg ikke kunne acceptere dette. Samt at jeg ville ringe i dag. Som jeg så har gjort 2 gange samt sendt ham en mail. Alt sammen uden held.

Jeg kan mærke han mener at der kommer flere og flere ting på opgaven. Men alt skyldes han ikke læser beskrivelsen. Alt står der.

Hvad ville i gøre ? Jeg taber mere og mere omsætning på det her ! Siden skulle have været igang allerede i januar :( . Problemet er at jeg har betalt. Hvis jeg kræver pengene retur, skal jeg jo have en anden til at lave resten ? Er virkelig nede over dette :(.

Hvad ville i gøre ? Navnet er holdt skjult for hans skyld.

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 20:41

Hej,

Jeg har rettet titlen på dit indlæg, da det efter min vurdering ikke er relevant, om vedkommende er fra Amino eller ej. Skype-Smile

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 20:49

Du har ret med at det er trælst.

JEg synes også det er lidt ærgerligt, det hele ville havde være mere flydende hvis i havde en fast pris fra starten sort på hvidt samt hvad det er han/hun skulle udføre. Men i sidste ende er det jo sådan set op til dig om du vil af med flere penge for at få afsluttet opgaven, eller om du kræver dine penge tilbage og må starte forfra med en anden en :(

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 21:08

Next.man:
Hvad ville i gøre ? Jeg taber mere og mere omsætning på det her ! Siden skulle have været igang allerede i januar :( . Problemet er at jeg har betalt. Hvis jeg kræver pengene retur, skal jeg jo have en anden til at lave resten ? Er virkelig nede over dette :(.

Hvad er opgavens omfang og hvad er økonomien i det?

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 29. Sep 09
Skrevet kl. 21:15

John Nielsen:

Hej,

Jeg har rettet titlen på dit indlæg, da det efter min vurdering ikke er relevant, om vedkommende er fra Amino eller ej. Skype-Smile

Hej John.

Det er jeg ret ked af. Kan du ikke ændre den tilbage ?
Kunne jo være jeg kunne presse ham inddirekte på den måde :)

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 21:17

Som Jan siger, hvor stor er opgaven og hvilken økonomi snakker vi om ?  Evt. send mig en pb med brugernavn så jeg ikke også bliver snydt?

- Emil

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Tilmeldt 29. Sep 09
Skrevet kl. 21:20

Entrepreneur - Jan:

Next.man:

Hvad er opgavens omfang og hvad er økonomien i det?

Jeg har ingen ide om hvordan økonomien er i opgaven. Jeg lavede hele beskrivelsen og han lavede en pris herudfra :). Så går da udfra han har taget sine forbehold.

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 21:21

Det lyder som en meget trist situation. Lad mig lige få klarlagt : Har du betalt for hele løsningen inden din leverandør overhovedet er gået i gang med opgaven?

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 21:23

IværksætterGen:

Som Jan siger, hvor stor er opgaven og hvilken økonomi snakker vi om ?  Evt. send mig en pb med brugernavn så jeg ikke også bliver snydt?

- Emil

Det var nu ikke derfor jeg skrev det, det var alene for at se om jeg kendte nogle der kunne løse udfordringen, og så samtidig tage stilling til et svar på hvorvidt han bare burde opgive det eller forfølge det juridisk.

Jeg er på ingen måde tilhænger af hetz - som jeg opfatter det vil være hvis ts skal ligge og sende informationer rundt til andre.

Hvilket naturligvis ikke ligefrem fremmer en mulig god løsning.

Køb ren argan olie her

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 21:24

Next.man:
Kunne jo være jeg kunne presse ham inddirekte på den måde :)

Jeg er sikker på, at du ikke ønsker at presse en samarbejdspartner med en slet skjult trussel om at udstille vedkommende, fordi der af en eller anden grund er udfordringer med at få afsluttet opgaven. For det vil da være et lidt skidt signal at sende til eventuelle fremtidige samarbejdspartnere. Skype-Smile

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)