Efter inspiration fra E-Pusher vil jeg gerne høre jeres svar på følgende spørgsmål. Hvorfor køber du ikke i min butik? Vil gerne have de detaljer du falder over der irriterer. På forhånd tak. |
Hvorfor ville du ikke købe hos os?
Tror det er lidt tilfældigt. Jeg har endnu engang set lidt på jeres webshop, og tror at i vil vinde en del kunder ved at lave nogle attraktive pakke-tilbud, hvor man får lidt af hver (et komplet kit), til en god pris. Denne pakke behøver i ikke at tjene godt på, da i evt. kunne bruge det i kampen om at skaffe trofaste kunder. Smid evt. en rabatkode på xx kr. i pakken, som kunden senere kan bruge - tror dette var noget som kunne skabe salg. |
// Jesper Skov
De fleste gange mit behov opstår for nogle af de varer du har, er det akut og jeg har ikke tålmodighed til at vente på posten. Der er dog en ting der kunne trække mig til jeres forretning. Jeg synes bladene til Gillete Sensor Excel generelt er alt for dyre. Hvis du kunne sælge dem 20% under butikspris ville jeg nok blive fast kunde. Og det er altså et køb jeg skal foretage rigtigt mange gange resten af livet. |
Hej Hvejsel Jeg er nok ikke tænkt som målgruppen i jeres shop, men det syns jeg er en fejl.. Jeres shop er meget "mandig" opbygget og der findes da heldigvis også flere og flere mænd, som godt ved at der findes produkter til mandlig hudpleje, men der findes også stadig rigtig mange mænd, som kun får disse produkter hvis deres koner/kærester køber det til dem.. Og jeg syntes ikke at siden appelerer så meget til kvinderne.. En ting, som jeg bl.a. ledte efter var gaveindpakning.. (Kan godt være at den er der, men jeg fandt den ikke).. Jeg kunne da godt finde på at købe en lækker duft f.eks., men jeg vil have den pakket lækkert ind, klar til aflevering. (Og husk her at give en lille duftprøve med, så manden kan dufte uden at skulle bryde emballagen). En anden ting som måske er lidt imod jer er at man mangler den personlige fysiske betjening.. Hvis vi igen tager duftene, så er det jo svært at skulle købe en ny duft på siden, når man ikke kan lugte til den.. Det er jo ikke jeres fejl ![]() Jeg har ingen anelse om hvor mange butikker, der findes af jeres slags og jeg har heller ikke den store erfaring med den mandlige målgruppe, men jeg syntes at der mangler nogle billeder af nogle flotte mænd ![]() ![]() |
Det som holder mig tilbage er at jeg ikke kan dufte parfumerne osv. Hvis jeg kunne det var det nok en anden sag :) Men for tiden har jeg lige haft lyst til at prøve lidt forskelligt.. og når du har så mange produkter ved jeg ikke rigtig hvad jeg skal vælge.. Og i sidste ende er det bare nemmere for mig at gå ned i matas eller lign og prøve dem. Med Venlig Hilsen, - Benjamin Bjerring |
"Fordi det er fucking gay!" - Det var det rå, impulsive svar på den ikke-konstruktive måde, men det er faktisk sandheden. Jeg er mand! Min reptilhjerne byder mig at brøle og bruse, pisse territorium af, jage føde, stikke konkurrenter i maven med tilspidsede pinde og kneppe damer - le doggystyle - uden først at spørge om lov. Nu er det bare sådan, at jeg lever i et kvindesamfund, hvor jeg skal tale roligt om mine følelser istedet for bare at brøle, jeg må sjældent tisse andre steder end på toilettet og jeg skal huske at slå brættet ned. Kæresten skaffer som regel føden, da jeg stadigvæk tror at grønt-afdelingen bare er til pynt, det er blevet ulovligt at stikke andre i maven medmindre man står i kø ved et diskotek og sidst men ikke mindst, min kæreste vil have det der forspil og hun vil helst være øverst - fuck også! Bullshit aside, når jeg kigger på din menu, ser jeg følgende: Parfumer, Ansigt, Barbering, Krop, Hår, Billig voks, Maskiner - Menuen domineres af produktkategorier de fleste mænd benytter. Men det første jeg ser på din forside er: Ansigtsvask, Fugtighedscreme, Ansigts scrub, ZIRH Ansigtssæt - Og så er rigtigt mange mænd allerede smuttet igen, for det lugter af en kvindesammensværgelse med Matas som pyjamasparty-sponsor. Jeg tror du ville nyde godt af at få lidt rå manpower-mofo-hooah-stil derind. Made4men er et fedt navn, men det afspejles ikke på siden. Få dig et action-billede af nogle brutale amerikanske fodboldspillere der netop er begyndt at storme modstanderne. Eller det der ligner. Hvis du tør krydse nogle grænser, kan du jo i forbindelse med de tabuiserede produkter, prøve med noget humor a la: "Vidste du at velplejet hud øger dine chancer for at score?" - Ved siden af et billede af en fodboldspiller, der skyder efter målet. Eller den lidt mere direkte udgave: "[Indsæt frækt pigenavn her] dyrker aldrig sex med mænd, der har rynker under øjnene." - Ved siden af et billede af en ''hot babe''. Or-rg så-åh videre... :) |
dejlig tekst... det er lige det jeg savner på mange punkter.. måske ikke lige i denne sammenhæng.... men til så meget andet... |
www.made4men.dk er da umiddelbart en indbydende side - overskuelig - og der er brugt lidt tid på gode råd m.m. - så umiddelbart er min eneste begrundelse for at jeg ikke handler hos dig: Kendte ikke shoppen før nu....! - men med din anderledes taktik med at skabe opmærksomhed, ja så er jeg da ikke afvisende for at handle hos dig... hvis der ikke i mellemtiden - altså tiden mellem nu og så mit ønske om at handle produkter som dine - dukker en ligeså interessant shop op :-) Der er jo en milliard shops...! ;-) MVH |
Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic
@Lasse Hvordan får jeg dig så til at stoppe med at lede og købe? Har fået nogle gode tilbagemeldinger, men savner stadig. Hvilke dealbreakers løber du på?` Mangler du ikke varen? Vil du have den med det samme? Gider du ikke betale fragt? Er det for dyrt? |
Hejsa Jeg kender det godt selv fra min egen shop - www.trend-shop.dk Men det største problem er nok mangel på kendskab.... En anden ting på sin shop, hvis jeg var dig ville jeg pille det af med at man skal oprette sig som kunde...med brugernavn og password. tror det afskrækker nogen - bare hvad jeg har hørt rundt omkring ellers fin shop |