Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvorfor ville du ikke købe hos os?

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 27. Jun 05
Indlæg ialt: 3
Fra  Maling Halvpris Skrevet kl. 12:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg syntes det er en pærevælling af produkter.

Man aner ikke hvad der er til hvad....

Du må ligesom i alt mulig andet markedsføring finde nogle grupper af kunder, segmentere, og så målrette et udvalg af produkter til dem. De nemme er:

Mand/kvinde

Ung/gammel

Sparsommelig/ødsel

Det bedste ville være at lave en brugerundersøgelse i hvilke grupper der findes - altså at spørge kunderne.

Tilmeldt 21. Apr 07
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 20:28

Hvorfor køber du ikke i min butik?

Jeg er ny her på Amino, men man skal jo starte et sted, så hvorfor ikke starte med at komme med lidt konstruktiv kritik.

Min største anke ved din butik, der faktisk har et glimrende design osv., er mangel på udvalg!! Hvis jeg skal handle i en dansk shop, så forventer jeg i det mindste at blive præsenteret for et udvalg der falder bare lidt i min smag, ellers så er det betydeligt nemmere - og ofte billigere - at handle i England eller USA.

Hvor er mærker som Anthony Logistics, Baxter, CN, REN, Menscience, Men-U, Urth, Sharps osv.?

Derudover, hvor finder jeg skin tonics, masker osv.? Hvis jeg ikke kan få alle produkter hos dig, hvorfor skulle jeg så handle der, når jeg kan få det hele samlet fra et andet sted, og sparer dermed en gang porto?

Du har American Crew - et dejligt mærke, men kun til barbering og hår? Hvor er ansigtsprodukterne?

Dit udvalg i dufte er ganske udemærket - men, det samme kan jeg finde i Matas, og der sparer jeg portoen...

Mht. barbering, har du et fint udvalg, men ikke noget af det jeg bruger - jeg er skiftet til en god gammeldags sikkerhedsskraber, så jeg bruger ikke de produkter du har. Måske kunne dette være et nyt segment for dig? Jeg er nok ikke den eneste der har sagt farvel til Gillettes ansigtshøvle? Et fint udvalg af børster, barberblade og engelske cremer, ville måske kunne få mig til at shoppe hos dig?

Men det var blot min mening - du tilbyder mig ingen fordele ved at handle ved dig, hvilket så er årsagen til at jeg ikke køber i din butik.

Jeg håber du kan bruge mine kommentarer til noget, for vi mangler i den grad butikker (fysiske såvel som virtuelle) indenfor grooming i Danmark!

Med venlig hilsen,

Bo Kristensen

Fra Ringsted
Tilmeldt 15. Nov 06
Indlæg ialt: 297
Fra  Lampeguru.dk Skrevet kl. 20:35
Som de andre: Flot site! Dejligt indbydende!

Jeg kunne godt finde på at bruge dit site. Ting jeg ville købe (er 19 år) kunne være babergrej, selvbruner og dufte. Ang. dufte skal de som en anden siger være billigere end Matas - du skal ha de kendte mærker, for dem ved folk hvordan de dufter, og dem går folk jo efter. Send altid duftprøver med - det virker hos mig!!! 

Jeg kender dig ikke - derfor bruger jeg dig ikke. Derudover har jeg aldrig købt sådanne varer på nettet - det skal jeg også lige "få prøvet"

Jeg synes ikke jeg mangler varen HER OG NU - dag-til-dag levering er fint nok!

Fragt er fint, men gider ikke betale mere end 30kr i fragt! SLUT! Synes det er lige en tand for meget med fragtfrit over 500kr.  Max 300 kr der...

Menuen "billig voks" kan den ikke laves om ? Tilbudsvoks eller restparti eller rodekassen eller noget....

Lamper til enhver smag - Nu over 2000 lamper! LampeGuru.dk

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)