Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Reservedele til iPhone taget af skat som kopivare

Side 3 ud af 3 (27 indlæg)
Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3348
Skrevet kl. 12:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Kim Fog:

Jeg kommer lige med en opdate på sagen

Skat udlever mine vare til mig

Jeg får ingen forklaring men må gætte mig til at apple ikke gør noget ved det. Jeg føler mig til grin

det kan da ikke være første gang skat står med disse varer. De er åbenbart så inkompetente

Skat står tit med varer hvor de er usikre på om der er tale om varemærkeforfalskninger eller ej.

Det er min opfattelse at skat på dette område er meget kompetente, - og at flaskehalsen typisk er svartiden fra producenten som skal vurdere udfra f.eks. billeder af produkterne om der kunne være tale om forfalskninger, - og om sagen skal kigges nærmere på eller ej.

Fra København
Tilmeldt 4. May 11
Indlæg ialt: 236
Skrevet kl. 19:50

Skat er gode til at stoppe alle pakker fra Kina hehe.

Har du fået et brev fra nogen om at de skulle være falske ? evt en forhandler eller producent.

Tilmeldt 13. Jul 10
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 20:04

Nej jeg har slet ikke fået noget andet end at de frigiver dem igen

Fra Svendborg
Tilmeldt 28. Nov 10
Indlæg ialt: 310
Skrevet kl. 20:04

Hej Kim.

Puuhh :( håber godt nok ikke, at du får en kæmpe bøde.. For Skat henvender sig til Apple som så vil få dækket deres forventede "tab" hvis du skulle videresælge dine apple produkter.

Jeg ejer selv en webshop, hvor jeg køber varer fra Kina og jeg sørger konsekvent HVER GANG for at spørge de kinesiske leverandører om det er en mærkevare - et "brand" og de er altid ærlige.

Jeg kan udmærket forstå at det for dig som sælger er s.... svært at finde ud af, om ét kineseren sælger er original - hvis du har spurgt sælgeren om varen er original og påstanden er en løgn, burde Apple kunne acceptere din påstand hvis du har dokumentation på, at kineseren har sagt at det er originale varer, du har købt.

Håber det bedste for dig!

Mvh

Simone

Kro i hjertet af Fyn til salg.. Kauslunde Kro med mange muligheder!

www.Kauslunde-kro.dk

Tilmeldt 13. Jul 10
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 20:48

Hej

Der sker ikke noget i denne sag jeg skal bare betale moms og så får jeg mine vare igen

Men skat må have fået et svar fra apples advokat da de frigiver dem igen bare sjovt jeg ikke ved hvad de

har svaret dem :)

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 22:23

Simone:
et "brand" og de er altid ærlige

Arrhh.. Det er vist at stramme den lidt :o)

Hvis de altid var ærlige, var det jo ingen sag at finde leverandører dernede. Vi spørger også altid til om de dele vi køber er originale, og svaret er altid: Ja. Sandheden er dog oftest: Nej.

Det er mit indtryk, at mange kinesere har et lidt afslappet forhold til sandheden, når det drejer sig om forretning.

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Fra Svendborg
Tilmeldt 28. Nov 10
Indlæg ialt: 310
Skrevet kl. 22:32

igang:

Simone:
et "brand" og de er altid ærlige

Arrhh.. Det er vist at stramme den lidt :o)

Hvis de altid var ærlige, var det jo ingen sag at finde leverandører dernede. Vi spørger også altid til om de dele vi køber er originale, og svaret er altid: Ja. Sandheden er dog oftest: Nej.

Det er mit indtryk, at mange kinesere har et lidt afslappet forhold til sandheden, når det drejer sig om forretning.

Ej hvor træls :( der hvor jeg handler er de altid ærlige når det gælder kopier.

Men hvis Kim en anden gang skulle være uheldig at komme i klemme med Skat omkring kopier, er det nok en god ide at altid spørge leverandøren om varen er kopi og have dokumentation for, hva kineseren har sagt. Så burde det jo være en slags argumentation for, at han har alt på det rene

Kro i hjertet af Fyn til salg.. Kauslunde Kro med mange muligheder!

www.Kauslunde-kro.dk

Side 3 ud af 3 (27 indlæg)