Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

www.nollynoy.com er nu åben. Besøg den eksklusive online forretning og giv gerne feed back på dit besøg

Side 2 ud af 3 (24 indlæg)
Tilmeldt 7. Jan 11
Indlæg ialt: 54
Skrevet kl. 19:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alexander

Tak for dit positive svar. Jeg skal lige høre om du også har problemer med at kurven er placeret oveni menuen eller at handelsbetingelserne under kundesupport står hulter til bulter? Jeg spørg fordi to andre aminoer har pååeget dette problem............. det er så svært når alt står fint på mine computere........

På forhånd tak,

Karina

Tilmeldt 7. Jan 11
Skrevet kl. 19:51

Tak fro jeres respons, vil dog meget gerne høre mere...................

Nu er siden åben og så kommer alle tankerne om optimereing af siden, så jeg forhåbentligtvis kan få nogle kunder til at kigge forbi forretningen. Den skal nemlig ikke ligge i en baggår uden nogen kundegennemstrømning. det er produkterne simpelthen for fine til.

Nogle gode råd til at få startet? Vil lige sige, at jeg har skrevet udførlige tekster om hvert produkt samt overskrifter mm, men ikke specielt med henblik på hvad google vil have og ikke have, men mere med henblik på den bedste beskrivelse af mine produkter.....

Gode råd søgesBig Smile

www.nollynoy.dk

www.nollynoy.com

Venligst
Karina

Fra Dyssegård
Tilmeldt 13. Sep 07
Indlæg ialt: 631
Fra  onlineeffekt.dk Skrevet kl. 19:56

KarinaMex:
Det er lidt skræmmende at høre at vores vilkår ses sådan for nogle af jer derude, da de på mine "tre" computere står fint, overskueligt og læseligt. det vil jeg helt sikkert få fulgt op på.

Det er ikke den mest elegante måde at finde browserkompabilitetsproblemer på, men hvis du efter nogen tid studerer dine Google Analytics data og segmenterer på browser, så kan store forskelle i afvisningsprocenter, mm.. mellem de forskellige browsere give dig hints om eventuelle problemer.

Du bør for øvrigt give alle dine sider en unik meta description, så besøgende på Google ikke blot ser dine sider, men også klikker på dem. (Se eksempler nedenfor).

Hvis du har brug for lidt hjælp til at sætte gang i det kommende julesalg, så læs evt. med her:

http://www.amino.dk/forums/t/134252.aspx

Mvh Troels.

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 20:01

Hej Karina..

Nej så vidt jeg kan se så er alt som det skal være. Jeg bruger FF 6 og IE 9 Jeg har tilføjet et screenshot så du kan se hvordan det ser ud på min skærm :)

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Tilmeldt 7. Jan 11
Skrevet kl. 20:10

Hej igen Troels og takker igen

Jeg har fået instaleret Google Analytic, men har pt kun meget få besøgende så det er svært at dse en decideret trend. Funnel er det noget ekstra man skal installere?

Som du nævner det med metateksten, så kan jeg jo godt se at det er super super vigtigt at den kommer med som man gerne selv vil have det. Jeg kan dog ikke helt gennemskue hvordan man selv kan vælge den? Er det i AdWords? Jeg har ikke forsøgt mig med dette endnu faktisk slet inge søgemaskineoptimering.......

Endnu engang tak,

Karina

Tilmeldt 7. Jan 11
Skrevet kl. 20:13

Tak for det Alexander. Det gav lidt ro i sindet da det ligner det som jeg kan se. 

Takker igen, Big Smile

Venligst

Karina

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 20:28

Det var da så lidt. :)

Fortsat god aften.

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Fra Dyssegård
Tilmeldt 13. Sep 07
Fra  onlineeffekt.dk Skrevet kl. 21:32

KarinaMex:
Endnu engang tak,

KarinaMex:
og takker igen

Lidt off-topic, men jeg er lige nødt til at rose dig for din ydmyghed og hyppige brug af ordet "tak". Det kaster gerne store mængder gratis hjælp af sig her på amino.

Der er en del ting, som du bør sætte op i Google Analytics - blandt de vigtigste er e-handelssporing og opsætning af mål, så du bl.a. kan følge dine kunder igennem dit bestillingsflow og måske endda forbedre de steder, hvor du taber flest potentielle ordrer på gulvet.

Du er langtfra den eneste shopejer, som kunne have brug for et grundkursus i Google Analytics. Jeg arbejder i øjeblikket på at få stablet noget på benene og vil prøve at huske at sende dig en uforpligtende invitation.

Din metadescription skal puttes ind et eller andet sted i dit Magento admin modul. Hvor ved jeg ikke.

AdWords er noget helt andet - og ikke noget, som du bør bruge krudt på lige her og nu.

Søgemaskineoptimering er noget helt tredje - og noget, som du bør få yderligere hjælp til snarest. Start evt. med at bede om at et par gode SEO råd her. Er du heldig så kan du få mange tusinde kroners gratis SEO rådgivning. Specielt når man (som du) husker at sige tak :)

Mvh Troels.

Tilmeldt 7. Jan 11
Skrevet kl. 21:53

Selv tak Troels ha ha 

Jeg vil mægtigt gerne høre mere omkring dit grundkursus projekt i Google Analytics, men hvis det bliver med fysisk tilstedeværelse så vil jeg lige nævne at jeg bor i Mexicopt...... Jeg synes da at det er mægtigt sjovt at gå ind og se tendenserne på ens side med Google Analytics, men ved ikke helt hvordan jeg kan bruge informationerne rent praktisk.

Hvorfor mener du at det er bedre at vente med at anvende AdWords? Er det ikke blot om at komme ud med sit budskab og sine produkter så hurtigt som muligt eller?

Ok, men endnu engang takSmile for at have ledt mig videre i markedtingsjunglen. jeg vil kigge lidt nærmere på SEO så.

Venligst

Karina

Fra Dyssegård
Tilmeldt 13. Sep 07
Fra  onlineeffekt.dk Skrevet kl. 22:14

KarinaMex:
men hvis det bliver med fysisk tilstedeværelse så vil jeg lige nævne at jeg bor i Mexicopt

Lille, men vigtig detalje...

KarinaMex:
Hvorfor mener du at det er bedre at vente med at anvende AdWords? Er det ikke blot om at komme ud med sit budskab og sine produkter så hurtigt som muligt eller?

Både ja og nej.

De potentielle kunder skal naturligvis præsenteres for dine fantastiske produkter, men det skal helst gøres på en måde, så du har rimelig chance for at få annoncekronerne forrentet fornuftigt.

Med AdWords kan du i princippet placere dig selv i toppen af Googles søgeresultater (de betalte øverst oppe) fra dag 1. Modsat vil det tage længere tid (måske endda væsentlig længere tid) at nå til tops i de organiske søgeresultater lidt længere nede på siden.

Udfordringen ift. AdWords er:

1) Det kommer til at kræve rigtig meget af din egen tid (eller mindst 5.000-10.000 til en AdWords konsulent), hvis du skal have hele dit meget brede sortiment dækket ind af AdWords annoncer.

2) Hvis din webshop ikke er optimeret endnu (dvs. at du endnu ikke har luget ud i de brugervenlighedsproblemer, der mindsker andelen af klik, som bliver til ordrer), så bliver det svært at tjene penge på dine AdWords kampagner.

Konkurrencen er hård på mange af dine produkter og selv med gode AdWords annoncer og en god shop, kræver det både tålmodighed og snilde at tjene penge på AdWords annoncering.

Det skal dog siges, at AdWords også kan være en god kilde til at afsløre, hvad dine kunder søger efter - denne information kan du (eller din SEO konsulent) bruge som input til den søgeordsanalyse, der bør ligge til grund for arbejdet med søgemaskineoptimering.

Men mit råd vil være, at du i første omgang fokuserer på det hele basale - nemlig at få gjort din shop færdig - og så i øvrigt hurtigst muligt får lidt gode SEO råd (fordi det sandsynligvis også giver anledning til rettelser i din shop).

Mvh Troels.

Side 2 ud af 3 (24 indlæg)