Jeg er ligeledes en kunde, der har købt et værdibevis af dealhunter til Tipsy Comfort og har efterhånden læst mig frem til, at jeg nok ikke skal se frem til at kunne indløse mit bevis før dets udløb.
Michael. Det underminerer hele idéen om online shopping af værdibeviser, hvis der ikke findes nogen form for sikkerhedsnet, når virksomheden går ned af personlige årsager.
Vi kender ikke ejeren af Tipsy Comfort, og vi kan derfor heller ikke vide, om hun taler sandt. Der findes jo desværre masser af mennesker, der røvrender folk.
Hvis alle forretningsdrivende, der ikke leverer ydelsen samtidig med pengeoverleveringen, blot meldte sig syge, ville den slags handel ikke give mening. Derfor drejer det sig ikke om beløbets størrelse, men om princippet om online handel af værdibeviser. Og hun har jo brugt pengene. Mine (vores) penge, som hun nu har fået foræret. Jeg tvivler på, at du selv ville være lige så large, hvis det var dig selv. Vi er jo mange, det er gået ud over, så det må jo i alt være et beløb af en vis størrelsesorden.
Derudover har klinikken ikke kontaktet mig som kunde siden d. 6. november 2011. Hvis hun er syg, forstår jeg godt, at dette kan være svært for hende, men jeg har svært ved at forestille mig, at hun ikke har nogen i sit liv, der kan overtage denne forpligtelse. Man kan desuden heller ikke længere kontakte klinikken med henblik på at høre nyt, hvilket også giver det bedste indtryk. Hun skriver, at pengene er brugt på inventar, mm. Så må hun jo sælge disse ting for at kunne betale sine kunder tilbage.
Når det er sagt, så ønsker jeg naturligvis at tro på, at historien er sand, samt at hun er i bedring. Men det er stadig ufattelig dårlig kundeservice.