Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lukning af klinik pga depression, med kunder med tilgodehavende...

Side 1 ud af 3 (29 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har brug for noget vejledning.

Jeg er gået ned med en depression mens jeg kæmper for at få min klinik op og køre. Jeg har ikke mulighed for at tjene nok til at gå syg hjemme med min virksomhed og overvejer derfor en af de kommende dage at opsige mit lejemål og lukke klinikken.

desværre har klinikken kunder der har gavekort på behandlinger fra Dealhunter som gælder frem til næste sommer. Pengene fra de solgte deals er brugt på inventar og produkter til klinikken samt alm udgifter og derfor er der ikke likvider til at give folk deres penge tilbage (samtidig er der jo trukket 30% gebyr til dealhunter - så jeg har jo ikke modtaget 100% af det kunderne har betalt). Er det tilladt at sige til kunderne at man ikke tilbagebetaler deres penge bare fordi jeg er blevet syg, og der jo stadig er ca 6-9 måneder til deres gavekort udløber?

Mine tanker er derfor at der stadig er rig mulighed for at lukke klinikken, komme på kontanthjælp og komme på fode igen og så tage de kunder der har tilgodehavende - dog i andre lokaler.

Håber der er nogen der kan rådgive mig i denne situation med lovgivning eller andre måder at gøre det på - da det ikke har været min plan at hverken snyde kunderne eller gå psykisk ned.

Fra Svendborg
Tilmeldt 28. Nov 10
Indlæg ialt: 310
Skrevet kl. 19:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ved, at hvis klinikken gik i betalingsstandsning, så var der ikke noget at gøre for kunderne.. Om situationen nu har ændret sig, ved jeg desværre ikke..

Kro i hjertet af Fyn til salg.. Kauslunde Kro med mange muligheder!

www.Kauslunde-kro.dk

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 19:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tipsy.

Hvad er det for en slags klinik ? Fordi du kan jo måske få en til at overtage den indtil du kommer på fode igen? Ved ikke om det kan lade sig gøre, men et godt forslag.

Trist at du har fået en Depression.

- Emil

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:16
Hvor mange stjerner giver du? :

det vil jeg prøve at undersøge i morgen.. det er en mulighed selvom det ikke er den bedste mulighed.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:20
Hvor mange stjerner giver du? :

IværksætterGen:

Hej Tipsy.

Hvad er det for en slags klinik ? Fordi du kan jo måske få en til at overtage den indtil du kommer på fode igen? Ved ikke om det kan lade sig gøre, men et godt forslag.

Trist at du har fået en Depression.

- Emil

det er en klinik med massage, voks og kunstige negle. Men pengene fra behandlingerne ligger jo i klinikken og i produkter, og det ville være fint nok at arbejde billigt/gratis selv, men at få en anden til at overtage det bliver nok svært. Sad

Tak for tanken om sygdommen

Fra Svendborg
Tilmeldt 28. Nov 10
Indlæg ialt: 310
Skrevet kl. 19:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvor ligger din klinik?

Kro i hjertet af Fyn til salg.. Kauslunde Kro med mange muligheder!

www.Kauslunde-kro.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Simone:
Hvor ligger din klinik?

Nørre Søgade i kbh (udsigt lige ud til søen)

Fra Hillerød
Tilmeldt 26. Aug 10
Indlæg ialt: 2725
Fra  Erhvervs Consult Revision & Rådgivning Skrevet kl. 19:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej

En depression kan være meget svær at håndtere, så spørgsmålet er følgelig om, hvorvidt det er smart at lukke klinikken på nuværende tidspunkt. En redning af klinikken kunne måske være en hjælp til at komme ud af depressionen på en fornuftig og holdbar måde.

Det er faktisk muligt at modtage sygedagpenge samtidig med selvstændig virksomhed, så længe arbejdet i virksomheden ikke overstiger ca. 50 % af den normale arbejdstid.

Du bør tage kontakt til kommunen med henblik på at få sygedagpenge sideløbende.

God bedring

Tonny

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 19:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Held og lykke.

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra Svendborg
Tilmeldt 28. Nov 10
Indlæg ialt: 310
Skrevet kl. 19:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Tipsy Comfort:
Nørre Søgade i kbh (udsigt lige ud til søen)

Øv, hvis det var på Fyn, ville jeg hjælpe dig 100% indtil du var klar igen..

Kro i hjertet af Fyn til salg.. Kauslunde Kro med mange muligheder!

www.Kauslunde-kro.dk

Side 1 ud af 3 (29 indlæg)