hej undersøgelsen bliver lavet af hvem går i parterapi, dvs har det noegt sammenhæng dårligt forhold og evt hårfarve.....igen sådan er medier de graver ikke dybere end det er yders nødvendigt:) |
parterapeuten:man kan godt lave en terapeutisk forskning som man kan bruge til forskellige ting...
parterapeuten:jeg kalder min undersøgelse ikke for forskning men"måske forskning" det betyde rmåske kommende forskning, i er altså nøde til at læse hvad jeg skriver....
Altså hvis jeg forstår dig rigtigt, så mener du, at man godt kan lave terapeutisk forskning, men du gør det altså ikke denne gang - det var kun sidste gang, da det handlede om hvem i forholdet, der havde taget mest på?
Jeg ville blot fortælle dig, at du skal passe på med at kalde det forskning, fordi det ikke lever op til den betegnelse. Det var udelukkende tænkt som en hjælp, så du ikke kommer til at fremstå forkert i de medier, der har henvendt sig til dig.
Nu arbejder jeg jo en del med forskellige medier, og jeg vil rigtig gerne forsøge at lære noget af det her.
Jeg kender ikke tidligere eksempler på, at journalister har henvendt sig til en tilfældig parterapeut og ud af det blå spurgt til vægtproblemer eller hårfarve.
Derfor vil jeg gerne vide følgende:
1. Hvilke medier, det drejer sig om?
2. Hvordan har de fundet frem til, at du er den rigtige at spørge i den sag?
3. Hvornår bliver resultatet af din undersøgelse til en artikel/et indslag i et medie?
4. Får du selv indflydelse på, hvordan dine tal bliver brugt?
Vil du dele disse erfaringer med mig, så jeg kan blive bedre til at hjælpe mine kunder med at få plads i medierne?
Venlig hilsen
Hans