Det havde jo nok noget at gøre med prisen også, dels pris og kvalitet, så det er jo ikke nødvendigvis fordi jeg synes jeres hår er dårligt - dette har jeg aldrig sagt.
Jeg snakker ikke om jeres indsats er begrænset eller mangfoldig, jeg snakker udelukkende om mit valg af leverandør, jeg ved ikke hvad du misforstår?
Du skrev: jeg kender skam godt BDstore.dk og uden at fornærme dem da jeg også ved at de har amino, var jeg ikke tilfreds med deres hår :-)
Du skriver, at du ikke er tilfreds med vores hår. Uanset hvordan du vender og drejer det, er det jo at udtale sig negativt om en konkurrents kvalitet. Det er din afgørelse, hvordan du har valgt at brande dig her på Amino, men det er da klart, at jeg er nødt til at spørge dig, hvad du er utilfreds med, ikke?
Min kommentar om, hvad vi har gjort i forhold til indkøb var ironi, men den prellede så lidt af på dig. Kvalitet er altafgørende for os (og for vores kunder, der tæller adskillige professionelle, berømtheder, fotomodeller etc.). Når du skriver, at du ikke er tilfreds, er det derfor vigtigt for os at vide hvorfor. Ellers kan vi jo ikke forbedre, hvis der er grundlag for at skulle det. Og det er da klart, at det undrer os, at du ikke har købt noget, og at du ikke har udnyttet din mulighed for en dygtig rabat men i stedet valgt at købe via en venindes navn til fuld pris.
Misforstå mig ikke - jeg har bestemt ingen problemer med dig og din butik. Vi skal nok klare os endda. Men du bringer til torvs, at vores produkter ikke lever op til dine krav til kvalitet, og som ordentlige købmænd tager vi det meget alvorligt. Også selvom det kommer fra en person, der selv sælger hair extensions.
Lad os lade den ligge her.