Simone, du får mig til at smile, du er mig x 3 og det kan til tider være fint og andre gange skidt. Forskellen er nok, at hvis jeg skriver der er noget der ikke er som det skal være, så er det sådan. Jeg skriver det alene fordi det er en fejl, ikke fordi jeg tror det er en fejl. 1. I indkøbskurven står der "Empty" og normalt ville man skrive "tom" eller "indkøbskurven er tom". 2. Når der er tilført et produkt til indkøbskurven så står der "1 Product" det skal hedde "1 Produkt" hvis det skal formuleres sådan. 3. Det hedder "En extension" og ikke "Et extension" hvorfor jeg vil mene det hedder "din ecxtension" og ikke "dit extension" 4. For eksempel skriver du som fx - i min verden er den korrekte betegnelse f.eks. (ligesom dem der ikke forstår det ikke betegnes incl. moms men hedder inkl. moms) 5. tlfnr skal skrive tlf.nr. 6. Nyborgvej 111 3tv slaæ skrives som Nyborgvej 111, 3. tv 7. Din persondatapolitik er kopieret fra super-food.dk 8. Samme med dine handelsbetingelser 9. Det hedder inklusiv og ikke inklusive moms Og jeg kunne sikkert finde flere fejl, selv om du er 100% dansker - hvorfra det kom forstod jeg ikke, men også ligegyldigt.
|
Simone:Hej,,
Jeg har givet 7.500,- for shoppen og vil lige finde ud af det med login..
Men igen.. Hvis pigerne ønsker extensions, så tror jeg også de er villige til at oprette en konto..
Alle er jo villige til at spare tid næste gang de køber hår hos mig :-)
Det som der er nogen der prøver at sige til dig er, at den version du har købt ikke er verdens fedeste og at der er nyere versioner af Presta Shop som kan mere, gøre brugeroplevelsen bedre, indkøbet hurtigere og kundeloyaliteten kan optimeres.
Vi er jo ikke en flok idioter der ikke ved hvad det drejer sig om. Ligesom du er god til at lave exensions, så er der nogle der er gode til SEO, andre til brugervenlig og helt 4. til bogstavs flueknepperi.
Læg nu alle tingene i kurven og tag kritikken herinde som hjælp så vil du komme meget meget længere ´og måske endda få kunder blandt nogle af nprdernes tøser herinde...
Når Niels f.eks. skriver det med at det ikke drejer sig om at være billigst, så er der noget om det. Den konkurrent der nævnes herinde tjener ikke penge af nævneværdig grad på den webshop - ihvertfald ikke ifølge de officeille tal - hvorfor det godt kan betale sig at undersøge tingene meget grundigt inden.
Hvad angår 1-side køb på siden, så er det værd at overveje. Personligt handler jeg ikke steder hvor jeg skal registrere mig, med mindre jeg ikke kan få varene tilsvarende steder billigere eller det er unkikt for webstedet og varen kun fås der.