Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

www.DulleShoppen.dk

Side 6 ud af 11 (102 indlæg)
Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 11:41 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Simone:
Der er skam ingen sprog bøffer - jeg er 100%. Dansker ;-)

Simone, du får mig til at smile, du er mig x 3 og det kan til tider være fint og andre gange skidt.

Forskellen er nok, at hvis jeg skriver der er noget der ikke er som det skal være, så er det sådan. Jeg skriver det alene fordi det er en fejl, ikke fordi jeg tror det er en fejl.

1. I indkøbskurven står der "Empty" og normalt ville man skrive "tom" eller "indkøbskurven er tom".

2. Når der er tilført et produkt til indkøbskurven så står der "1 Product" det skal hedde "1 Produkt" hvis det skal formuleres sådan.

3. Det hedder "En extension" og ikke "Et extension" hvorfor jeg vil mene det hedder "din ecxtension" og ikke "dit extension"

4. For eksempel skriver du som fx - i min verden er den korrekte betegnelse f.eks. (ligesom dem der ikke forstår det ikke betegnes incl. moms men hedder inkl. moms)

5. tlfnr skal skrive tlf.nr.

6. Nyborgvej 111 3tv slaæ skrives som Nyborgvej 111, 3. tv

7. Din persondatapolitik er kopieret fra super-food.dk

8. Samme med dine handelsbetingelser

9. Det hedder inklusiv og ikke inklusive moms

Og jeg kunne sikkert finde flere fejl, selv om du er 100% dansker - hvorfra det kom forstod jeg ikke, men også ligegyldigt.

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 30. Oct 09
Skrevet kl. 11:50 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Simone:

Hej,,

Jeg har givet 7.500,- for shoppen og vil lige finde ud af det med login..

Men igen.. Hvis pigerne ønsker extensions, så tror jeg også de er villige til at oprette en konto..

Alle er jo villige til at spare tid næste gang de køber hår hos mig :-)

Det som der er nogen der prøver at sige til dig er, at den version du har købt ikke er verdens fedeste og at der er nyere versioner af Presta Shop som kan mere, gøre brugeroplevelsen bedre, indkøbet hurtigere og kundeloyaliteten kan optimeres.

Vi er jo ikke en flok idioter der ikke ved hvad det drejer sig om. Ligesom du er god til at lave exensions, så er der nogle der er gode til SEO, andre til brugervenlig og helt 4. til bogstavs flueknepperi.

Læg nu alle tingene i kurven og tag kritikken herinde som hjælp  så vil du komme meget meget længere ´og måske endda få kunder blandt nogle af nprdernes tøser herinde...

Når Niels f.eks. skriver det med at det ikke drejer sig om at være billigst, så er der noget om det. Den konkurrent der nævnes herinde tjener ikke penge af nævneværdig grad på den webshop - ihvertfald ikke ifølge de officeille tal - hvorfor det godt kan betale sig at undersøge tingene meget grundigt inden.

Hvad angår 1-side køb på siden, så er det værd at overveje. Personligt handler jeg ikke steder hvor jeg skal registrere mig, med mindre jeg ikke kan få varene tilsvarende steder billigere eller det er unkikt for webstedet og varen kun fås der.

Køb ren argan olie her

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4217
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 12:19 | Låst

YesBeerYes

Erfaren "mand" (Entrepreneur - Jan

Kan være værd at "gæste" ! Wink   

Ib Abildgaard

Råd & Mal

Tilmeldt 30. Oct 09
Skrevet kl. 12:28 | Låst
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Ib Abildgaard, RÅD & MAL:

YesBeerYes

Erfaren "mand" (Entrepreneur - Jan

Kan være værd at "gæste" ! Wink   

Ib Abildgaard

Råd & Mal

Tak for din rosende ord Ib - msåke jeg skulle afholde seminarer Smile

Men fra januar af, om alt går vel, så er jeg flyttet og er kun i Dk 1 uge pr. md. eller hveranden md., så det går nok ikke Smile

Køb ren argan olie her

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 12:36 | Låst

vis man laver pretashop fungere den ikke ideelt vis man ikke køber mindste 10 tillæg moduller , men så koster det nok også mere end 7500 kr , nogle modul koster 1000 kr og x 10 er = 10.000 kr , det er ikke lavet ligesom wordpress alt er næsten gratis

Du skal noget højere op i pris for at få en velfungerende webshop , vis ikke skal brænde alle penge af på adwords og facebook kan du ikke alene overleve med 

http://addons.prestashop.com/en/

• du kan tilkøbe SEO modul 
  • SEO venlig url 
  • wordpress - blog 
  • mv

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Svendborg
Tilmeldt 28. Nov 10
Indlæg ialt: 310
Skrevet kl. 12:58 | Låst

Ja, jeg har ikke givet alverden for webshoppen, men andre steder skal  man betale flere tusinde i udgifter om året. Her har jeg kun 200 kr i udgifter om året.

Jeg kan godt leve med indtil videre at der er få engelske betegnelser.

www.Maikan.dk har gjort det super godt, men jeg som kunde synes ikke at de har den fedeste hjemmeside. Igen, de kan lave søgeoptimering på Google, som de er gode til.

Jeg skal lige starte op og selv gøre erfaringer inden jeg betaler dyre domme for SEO. Pengene skal jo være der inden man betaler mange penge for SEO.

Kro i hjertet af Fyn til salg.. Kauslunde Kro med mange muligheder!

www.Kauslunde-kro.dk

Tilmeldt 30. Oct 09
Skrevet kl. 13:47 | Låst

Simone:
Jeg skal lige starte op og selv gøre erfaringer inden jeg betaler dyre domme for SEO. Pengene skal jo være der inden man betaler mange penge for SEO.

Du behøver ikke lade det koste dig dyre domme, du kan starte med de gratis ting der findes fra nogle af guruerne herinde DeMib, Frank Hellerup, Og Rosenstand..m.fl.

Forleden var jeg med til et møde, hvor der til en special branche var en der forsøte og sælge SEO og det skulle koste 10.000 + det løse pr. år.

Nu er der mange i det område og klart at sælgeren besøger dem alle med det latterlige budskab, at de kan være på side 1 på Google i løbet af 6 mdr. - det er jo lodret løgn da der ikke er plads til 50 på side 1 f.eks., hvorfor man skal være dybt opmærksom på hvem man entrerer med når man går i gang med betalingsdelen indenfor SEO.

Engelske betegnelser - det er jo ikke et spørgsmål om hvad du kan leve med, det var mere en kritik af den der har lavet shoppen som ikke har fokus på detaljerne. Og det mindste man kan gøre når dette nævnes er at få det rettet, det tager mindre end 5 minutter, hvis man ved hvor det gøres.

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15088
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 14:20 | Låst

Simone:
Hej Fashion Seller :-) jeg sælger 60 cm hair extensions til 499,95 og der er ingen der er billigere :-) hvis folk nu finder en side der er billigere, siger jeg bare at dette er ÆGTE remy da mange shops bare siger er deres er ægte helt uden at være det. :-) men jeg tvivler på at andre kan sælge til den pris :-)

Hvis du kan sælge til den pris, så kan andre vel også... Måske ik alle, fordi de ik har samme leverandør/kontakt, men der vil altid være andre end dig, som kan sælge til den nævnte pris eller billigere...

Men det er dit valg, men det er dumt at få problemer med myndighederne angående sådan en klassisk fejl, som alt for mange har begået tidligere...

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 15:17 | Låst

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 16:05 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Simone:
jeg kender skam godt BDstore.dk og uden at fornærme dem da jeg også ved at de har amino, var jeg ikke tilfreds med deres hår :-)

Jeg er ked af at høre, du ikke var tilfreds med vores hair extensions. Men kan du ikke fortælle, hvordan du har testet det? Du har i 2010 bedt om oprettelse som forhandler hos os og fået et login, som du senest har benyttet i december 2010. Men du har aldrig købt noget hos os, så derfor undrer det mig lidt, hvad det er , du ikke er tilfreds med?

Side 6 ud af 11 (102 indlæg)