Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

www.DulleShoppen.dk

Side 3 ud af 11 (102 indlæg)
Tilmeldt 24. Feb 11
Indlæg ialt: 74
Skrevet kl. 14:44 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej,

Tag og lyt til de konstruktive råd du får fra alle de søde mennesker der prøver at hjælpe dig. De skriver ikke til dig for at kritisere dig, eller for at kritisere din nye webshop. Folk herinde prøver kun på at hjælpe.

I stedet for at give et negativt svar tilbage så tag de ting, der bliver skrevet, til dig og prøv at brug dem til at lave din webshop så god som mulig.

Tilmeldt 1. Jul 08
Indlæg ialt: 209
Skrevet kl. 14:45 | Låst

John og Rasmus Yes

Tilmeldt 7. Aug 11
Indlæg ialt: 40
Skrevet kl. 14:52 | Låst

Held og lykke med projektet... Ser godt ud indtil videre.

Slavehandel.dk er alle de små jobs samlet på et sted. Få hjælp til ALT.

Fra Svendborg
Tilmeldt 28. Nov 10
Indlæg ialt: 310
Skrevet kl. 15:06 | Låst
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 6 person

JEG har ikke bedt om folks mening om webshoppen..

Jeg ved der er mange herinde der gerne vil have en webshop og her kan jeg varmt anbefale Jesper Schlebaum..

Hvis jeg ønsker søgeoptimering, skal jeg nok selv finde ud af det..

Kro i hjertet af Fyn til salg.. Kauslunde Kro med mange muligheder!

www.Kauslunde-kro.dk

Tilmeldt 25. May 11
Indlæg ialt: 147
Skrevet kl. 15:43 | Låst

Simone:

JEG har ikke bedt om folks mening om webshoppen..

Jeg ved der er mange herinde der gerne vil have en webshop og her kan jeg varmt anbefale Jesper Schlebaum..

Hvis jeg ønsker søgeoptimering, skal jeg nok selv finde ud af det..

Nu er det sådan set ikke meninger, men ting som gør, du sælger mere. 
Men ja, det er da os pisse træls hva. Hvad fanden er der galt med folk nu om dage. At folk uopfordret gider at bruge deres tid på at give gode råd, som du kan bruge til at sælge mere. 
- Husk på der er ingen der tvinger dig, til at implementere noget som helst. 
Fra Odense
Tilmeldt 10. Feb 10
Indlæg ialt: 709
Fra  . . Skrevet kl. 15:51 | Låst

Hej Simone

Et godt råd: overvej din attitude når du skriver på et offentligt forum. Når folk skriver gode råd til dig er det ikke for at kritisere din strategi, men for at hjælpe dig på vej. Uanset om du kan/vil bruge deres råd til noget får du intet godt ud at opføre dig som en... ja en dulle.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:56 | Låst

Krkli:

Hej Simone

Et godt råd: overvej din attitude når du skriver på et offentligt forum. Når folk skriver gode råd til dig er det ikke for at kritisere din strategi, men for at hjælpe dig på vej. Uanset om du kan/vil bruge deres råd til noget får du intet godt ud at opføre dig som en... ja en dulle.

Helt enig.. Tjek bare Google, ved at søge på dit shopnavn, så kommer netop denne tråd, lige under dit eget shoplink, som resultat 4.. Dvs, at denne tråd, med dine egne kedelige ord, lander på Google nemt tilgængeligt for dine potentielle kunder.

Hvis den måde du opføre dig på herinde, er den måde du giver dine kunder "kundeservice" på, så ville jeg ihvertfald ikke købe i din shop :) Og jeg vil så heller ikke anbefale den til nogle.

Ordre nok, har jeg aldrig hørt en iværksætter sige :-) Jeg siger ikke at du lyver, jeg har bare aldrig hørt det før :-)

Fra Svendborg
Tilmeldt 28. Nov 10
Skrevet kl. 16:02 | Låst

Jeg er skam ikke negativ :-) Jeg siger bare min mening som alle andre..

Jeg tager en snak med Jesper Schlebaum hvordan jeg kan få optimeret min webshop :-)

Egentlig er jeg ikke inde i, hvordan dette gøres, derfor vil jeg have ham til at hjælpe.

www.Kauslunde-kro.dk

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 16:04 | Låst

Simone, Ulrik har fuldkommen ret, tag imod hans råd, Google er nok den bedste måde at markedsføre sig på, når en person går ind på Google og skriver hair extensions så tager de somregl den første og bedste. Kan godt være du vil markedsføre dig på andre måder, men med Google vil du helt bestemt se grønne tal fra dig shop.

Udover dette, mangler jeg nogle flere vare? Måske en video om hvor du fortæller hvordan man sætter hair extensions i håret? Jeg som normal bruger ved måske ikke hvordan det forgår og vil gerne have en tutorial, så kunne du lave din egen Youtube kanal med hair extensions og andre goder..

Login for at handle? Nej tak, det er en bummert, folk vil have 1 step checkout.

Held og lykke med siden

- Emil

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra Svendborg
Tilmeldt 28. Nov 10
Skrevet kl. 16:15 | Låst

Hej Hej :-)

Jeg er lige startet, og jeg skal snart have bestilt 2 mannequiner og en masse tøj, men nu afprøver jeg lige livet som selvstændig med extensions til start :-) Så varerne skal der nok komme mange flere af.

Mht. youtube kan det godt ske at jeg finder en model og viser hvordan extensions skal påsættes. Tak for den fine ide :-)

Log-in, har jeg lige skrevet til Jesper om, så kan det være vi finder en løsning på det. Men ærligt, tror jeg ikke kunderne har noget imod at de skal have login. Men nu må vi se hvad han siger :-)

Mvh

Simone

www.Kauslunde-kro.dk

Side 3 ud af 11 (102 indlæg)