Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

www.DulleShoppen.dk

Side 2 ud af 11 (102 indlæg)
Fra Horsens
Tilmeldt 26. Jul 09
Indlæg ialt: 91
Skrevet kl. 12:28 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,7 stjerner givet af 3 person

Brian Schou Larsen | bannerprint.dk:
Nu behøver det ene jo ikke udelukke det andet, Jeg synes faktisk det var et godt og konstruktivt indlæg med gode råd fra Ulrik.

Spot on - pointen må være at der da ikke kommer særlig meget trafik fra Google - hehe! ;-)

Jeg tilbyder webdesign og webgrafik

Tilmeldt 1. Jul 08
Indlæg ialt: 209
Skrevet kl. 12:31 | Låst
Gennemsnit 3,7 stjerner givet af 3 person

Simone:

Hmm.. Det handler om at være brugervenlig og ikke klatte med en masse tekster, fordi man er liderlig efter at markedsføre sig.. Jeg vil markedsføre mig elegant i stedet for at være en ud af mange klodsede elefanter på Google der vil ryge i toppen af Google hele tiden.

Jeg skal nok skaffe kunder via Facebook - du behøver ikke bekymre sig om ordrene, de er allerede begyndt at komme :-)

Markedsføre sig elegant? Kan ikke se det elegante ved at ligge langt nede på google?

Skaffe kunder via Facebook? Så skal du nok have oprettet en side istedet for en gruppe. Gør du dette, vil du fx kunne opsætte shop i Facebook :)

Mvh. Stubbe Buchwald

Tilmeldt 25. May 11
Indlæg ialt: 147
Skrevet kl. 12:38 | Låst

Stubbe Buchwald:

Simone:

Hmm.. Det handler om at være brugervenlig og ikke klatte med en masse tekster, fordi man er liderlig efter at markedsføre sig.. Jeg vil markedsføre mig elegant i stedet for at være en ud af mange klodsede elefanter på Google der vil ryge i toppen af Google hele tiden.

Jeg skal nok skaffe kunder via Facebook - du behøver ikke bekymre sig om ordrene, de er allerede begyndt at komme :-)

Markedsføre sig elegant? Kan ikke se det elegante ved at ligge langt nede på google?

Skaffe kunder via Facebook? Så skal du nok have oprettet en side istedet for en gruppe. Gør du dette, vil du fx kunne opsætte shop i Facebook :)

Mvh. Stubbe Buchwald

Mht. SEO :)

Så har du jo selv gjort som hende, med http://billigjoomla.dk/

Tilmeldt 1. Jul 08
Skrevet kl. 12:45 | Låst

S.H:

Stubbe Buchwald:

Simone:

Mvh. Stubbe Buchwald

Nu når vi snakker SEO :)

Helt korrekt. Siden skal også kun fungere som "showcase". Jeg har hidtil haft rigeligt at lave uden at skaffe kunder via. Google.

Når det så er sagt, så er jeg i gang med at lave en ny side som bliver mere SEO venlig (dog ikke grunden til, at jeg laver ny) Smile

Mvh. Stubbe Buchwald

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 12:59 | Låst

Stubbe Buchwald:

S.H:

Stubbe Buchwald:

Simone:

Mvh. Stubbe Buchwald

Nu når vi snakker SEO :)

Helt korrekt. Siden skal også kun fungere som "showcase". Jeg har hidtil haft rigeligt at lave uden at skaffe kunder via. Google.

Når det så er sagt, så er jeg i gang med at lave en ny side som bliver mere SEO venlig (dog ikke grunden til, at jeg laver ny) Smile

Mvh. Stubbe Buchwald

man kan sagtens opnå med en god interne struktur på siden , at få dig langt op ad i google  , vis der er blog på siden , f.eks. , men det kræves selvfølge der er det på siden

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 1. Jul 08
Skrevet kl. 13:14 | Låst

Det er jeg da helt enig i, men hvorfor ikke forsøge at opnå den bedst mulige placering og drage fordel af alle parametre?

Mvh. Stubbe Buchwald

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 13:15 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 13 person

Hej Simone,

Først og fremmest tillykke med din nye shop.
Godt at høre, at du har mod på at kaste dig ud i det konkurrenceprægede marked, hvor online synlighed er nærmest altafgørende. Skype-Smile

Når det er sagt, vil jeg foreslå dig at lytte til de velmente råd, som aminoerne giver dig om blandt andet det faktum, at din hjemmeside risikerer en lavere placering på Google på grund af såkaldt dublicate content (samme indhold kan ses på flere adresser). Det er et problem, som din webmand relativt let kan løse, er jeg sikker på.

Dernæst vil jeg bede dig stoppe med at kaste negative karmastjerner efter de, som forsøger at hjælpe dig. Du har måske misforstået formålet med systemet med karma stjernerne. Karma stjernerne må ikke benyttes til at straffe brugere, fordi man er uenig med dem. Vær rar at læse Kom godt i gang på Amino.

Dbh. John

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Fra Kalundborg
Tilmeldt 19. Dec 09
Indlæg ialt: 858
Fra  Knockout Marketing Skrevet kl. 13:40 | Låst

Jeg synes det er en super flot side du har fået dig! Enkel og stilfuld.

Vores forside består hovedsagligt også kun af billeder i form af slide, og det er derfor vigtigt du får optimeret dine produktsider og kategorier :-) Du kommer ikke udenom Google hvis du vil overleve, det handler om at være så godt spredt ud i sin markedsføring som muligt, så det stadig konverterer. Den dag Facebook ikke er tilstede vil du ikke have en optimal markedsføringskanal længere hvis du kun satser dér.

Al held og lykke!

Få 3 tilbud fra lokale ejendomsmæglere på formidlingen af dine erhvervslokaler (gælder også privat bolig)

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 31. Aug 11
Indlæg ialt: 587
Fra  Eos Web I/S Skrevet kl. 14:09 | Låst

Tillykke med siden. :)

Som andre har sagt, så er den simpel og overskuelig.

Andre har sagt, at der bør være title på dine billeder. Der bør også være "alt". Der er en lille kodefejl i din menu. Dit <li> tag bliver ikke afsluttet. 

http://validator.w3.org/check?uri=http%3A%2F%2Fwww.dulleshoppen.dk%2Fcategory.php%3Fid_category%3D16%23&charset=%28detect+automatically%29&doctype=Inline&group=0&user-agent=W3C_Validator%2F1.2

Og i øvrigt, så virker dit link ikke, når man trykker på "produkter" i menuen. Man bliver på den side, man er på. Linket er bare sat til #.

Bemærk at det udelukkende er for at hjælpe. Nu, når du har oprettet en shop, er det jo meget rart lige at få rettet de få fejl der er.

Held og lykke.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 31. Aug 11
Indlæg ialt: 587
Fra  Eos Web I/S Skrevet kl. 14:22 | Låst

Nu når jeg kigger efter, så er der faktisk mange links, der er tomme. F.eks. en del billeder, der er gjort til links. Det skal du nok lige gå igennem og få rettet.

Side 2 ud af 11 (102 indlæg)