Hej Kjeld, Tak for dit svar - ja personer der er kvalificerede - ordet - kvalifikationer - rummer meget og er derfor en god bred formulering. Men når det er sagt så er det vigtigste at ville det at tro på det og give det den indsats der skal til at være udholdende at modstå afslagene at have højt drive at have det nødvendige egodrive at have den nyttige empati at have nysgerrighed at................. mvh john sommer |
john sommer:Network Marketing - anvender jo som du ved dette: "Anbefal dette til en og få en præmie" eller "Skaf en kunde og få...."
Det er jo det der er salgsmetoden i network marketing.
mvh
john sommer
Hej John
Jeg er nu ikke enig med beskrivelsen her. Det lyder på mig lidt voldsomt, og også lidt misvisende. Der er jo flere metoder der benyttes i NM. For mig handler det om 1. markedsføring af webshop og vise folk hvordan de handler til bedste pris. 2. Opbygge et forretningsnetværk, og i forbindelse med forretningsnetværk, så handler det for mig om at give folk den bedst mulige information, så de selv træffer deres valg...Desværre er der af og til nogle der lader andre træffe deres valg for dem, ligesom det ses med traditionel virksomhedsstart.
M