Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Networker søges

Side 3 ud af 3 (23 indlæg)
Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 1867
Fra  joma company Skrevet kl. 10:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kjeld,

Tak for dit svar - ja personer der er kvalificerede - ordet - kvalifikationer - rummer meget og er derfor en god bred formulering. Men når det er sagt så er det vigtigste at ville det at tro på det og give det den indsats der skal til at være udholdende at modstå afslagene at have højt drive at have det nødvendige egodrive at have den nyttige empati at have nysgerrighed at.................

Man bliver jo helt forskrækket er det så meget man skal for at kaste sig ud i det?
Nej men det hjælper - det vigtigste er som du skriver Kjeld at VILLE DET OG TRO PÅ DET!

mvh

john sommer

mvh john sommer
Star|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|Star
|se: Om mig i min Amino-profil|Star

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 13:03

john sommer:

Network Marketing - anvender jo som du ved dette: "Anbefal dette til en og få en præmie" eller "Skaf en kunde og få...."

Det er jo det der er salgsmetoden i network marketing.

mvh

john sommer 

Hej John

Jeg er nu ikke enig med beskrivelsen her. Det lyder på mig lidt voldsomt, og også lidt misvisende. Der er jo flere metoder der benyttes i NM. For mig handler det om 1. markedsføring af webshop og vise folk hvordan de handler til bedste pris. 2. Opbygge et forretningsnetværk, og i forbindelse med forretningsnetværk, så handler det for mig om at give folk den bedst mulige information, så de selv træffer deres valg...Desværre er der af og til nogle der lader andre træffe deres valg for dem, ligesom det ses med traditionel virksomhedsstart.

M

Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 1867
Fra  joma company Skrevet kl. 13:29

Hej Martin,

Tak for dit svar klart nok - mange nuancer - mange på samme måde som i al business  - Network Marketing er jo blot en afsætningsmetode!

Men som forhandler har du hele afsætningsregistret at spille på som det jo også her er fremgået. Det er derfor der ikke er behov for en særlig katogori til de der vælger at arbejde med afsætningsmodeller af Network Marketing typerne.

mvh

john sommer 

mvh john sommer
Star|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|Star
|se: Om mig i min Amino-profil|Star

Side 3 ud af 3 (23 indlæg)