Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Networker søges

Side 1 ud af 3 (23 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 07:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle på Amino 

Da jeg er igang med Network Marketing og det så småt begynder at rygge af sig selv, så ville jeg høre om der var nogen her på Amino som ville blive en del af virksomheden da det virker som om at i har det samme engagement og approach som jeg har. Virksomheden er på Inc 5000 (Amerikas 5000 hurtigstvoksende firmaer igennem året) for tredje år i træk og bliver 10 år til næste år, men det er stadig nyt her i DK.  

Firmaet hedder Lifewave og på min hjemmeside her kan i se mere om produktet: http://www.lifewave.com/danish/

På den efterfølgende side jeg linker til kan i se dokumentation for hjemmesiden inc 5000 at de ligger nummer 721 i år og hvis i ruller længere ned, så kan i se placeringer for de to foregående år: http://www.inc.com/inc5000/profile/lifewave 

Jeg ville med glæde høre fra folk som kunne tænke sig en ekstra passiv indtægt om måneden og måske kunne finde forretningen interessant. 

Håber at høre fra jer.

Mvh. Jacob 

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4217
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 07:52

Hvad med om du oplyste lidt mere om hvilke firma/er du har i tankerne ?Wink

Et linkt il mere information, hjemmeside m.m.Wink

Så kunne flere måske forholde sig og følge med i dine fremtidsplanerWink

Ib Abildgaard

Råd & Mal

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 07:56

Mange tak for din response Ib. 

Det var måske en meget god idé at få de detaljer på. 

Mvh. Jacob 

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 08:13

Big SmileHej Jacob !

Tak for dine oplysninger.

Herinde på Amino er der mig bekendt bl.a. en gruppe med MLM

Ham her http://www.amino.dk/members/Lagersalg123/default.aspx  har også noget forstand på det som efterlyser.

Selv har jeg ikke de store erfaringer med området, andet at det som jeg læser om i pressen m.m.

Har dog udfra dette ikke den store "fidus" til det.

Jeg tror du skal passe meget på og ikke blive snydt og skuffet.

På Amino kan du sende det som kaldes PM (privat besked/mail). Du kan se linket under de forskellige profiler.

Held og lykke med det.

Venlig hilsen

Ib Abildgaard

Råd & Mal

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:23

Hej Ib :) 

Jeg ved udemærket godt at man skal passe på når det omhandler Network Marketing og jeg kan fortælledig at inden jeg gik med, så undersøgte jeg alt hvad jeg overhovedet kunne for at finde ud af om der varhold i det, men jeg kan fortælle dig at det som sagt har eksisteret i 10 år til næste år og Lifewave er en afde Network Marketing forretninger som man ikke bliver snydt af for blev man det. Så havde jeg slet ikkeværet en del af. 

Men endnu engang tak for din response og alt held og lykke i fremtiden. 

Venlig Hilsen

Jacob Tegner

Lifewave  

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 08:35
Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:45

Endnu engang mange tak for din response. 

Jeg har læst artiklen og det er meget rart at høre hvordan andre folk har erfaret

mht. network marketing. 

endnu engang tak :) 

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Nov 09
Indlæg ialt: 1351
Fra  AllanIsaksen.dk Skrevet kl. 10:51

Ib Abildgaard, RÅD & MAL:

Hej igen !

Ja som sagt findes der en masse tråde om MLM herinde.

WinkDu skulle måske sammen med andre læse denne http://www.amino.dk/forums/t/129584.aspx?PageIndex=1

Ib Abildgaard

Råd & Mal

Ib - jeg er sikker på, at du linker til den tråd i bedste mening, men det er da ikke særlig motiverende at linke til artikler, der omhandler fiasko. 

Hvis du kom og spurgte om f.eks. et SEO-råd til din malerforretning - hvad ville du så sige til at få et link til en artikel om en malermester der var gået konkurs?

Eller få et svar i retning af: jeg kender en malermester der gik konkurs - så du skal sgu nok hellere finde en anden branche...

Det er da ikke særlig inspirerende - eller det er måske bare mig? Wink

allanisaksen.dk - Online Digital Assistent

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:55

Ja det er jo faktisk rigtigt nok Allan, men jeg kender nogle personer som har stor succes i den forretning som jeg er igang med nu, så jeg ved det kan lade sig gøre. 

Men jo det er en god response du kommer med der. 

men hvad med dig selv. Har du nogle erfaringer i forhold til Network Marketing? 

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 11:07

Allan I:
Ib - jeg er sikker på, at du linker til den tråd i bedste mening, men det er da ikke særlig motiverende at linke til artikler, der omhandler fiasko. 

Om tråden kom til at omhandle succes eller fiasko, bestemte I jo selv som debatører i jeres efterføælgende "bidrag"

Men af hensyn til trådstarter Jacob, så kom du bare mine dine didrag, som du jo også opfordret til.

Og med hensyn til fiaskoer og konkurs har jeg ikke bragt dette på banen. Det har du selv kun gjort.

Og mig bekendt består erfaringer både af de gode (succeser) og de mindre gode (fiaskoer).

Jeg har jo læst masser af lange MLM tråde herinde, og "tendensen" masser af "skamrosning" uden realiteter.

Men kom du bar ud af busken Allan med dine OBJEKTIVE oplevelser.

Og med hensyn til SEO tror jeg ikke hverken du eller andre skal være bekymrede for mit link til en tidligere tråd herinde.

Så klø I bare på derude. Der er masser af brug for POWER i Danmark.

Ib Abildgaard

Råd & Mal 

Side 1 ud af 3 (23 indlæg)