Hej alle Jeg har længe haft en drøm om at starte min egen virksomhed af en eller anden art. En strøtanke strejfede mig forleden: Ville en gymnasieelev som mig, have nogen chance inden for faget som musicstylist (vælger musik til reklamer) når jeg hverken har erfaring eller uddannelse inden for dette? Jeg er meget interesseret i reklamer generelt. Jeg jagter gode idéer! Kan I hjælpe? Venlig hilsen Louise |
Louise3:Ville en gymnasieelev som mig, have nogen chance inden for faget som musicstylist (vælger musik til reklamer) når jeg hverken har erfaring eller uddannelse inden for dette?
Hej Louise
Det vil være ret så svært for dig til at starte med at få nogle job, idet du selv nævner du hverken har uddannelsen ej heller erfaringen..
Du kunne jo eventuelt, prøve at se om du kunne få dig et praktikplads, eller måske bygge en side op og lege med lyd og reklamer, og så efter noget tid, når du selv føler at du stille rolig begynder at have godt styr på det, måske vise noget frem.. Det behøver ikke at være referencer men personlig arbejde, bare så dine kommende kunder kan se hvad du kan tilbyde dem og hvorfor det netop er dig de skal vælge..
Vi starter alle et sted, og det plejer altid at være fra bunden, hvor vi så stille og rolig kravler op af rangstigen og skaber noget for os selv. Så klø på og det skal nok lykkes dig..
Held og lykke med projektet.