Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

spamspørgsmål

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Horsens
Tilmeldt 31. Jan 11
Indlæg ialt: 527
Fra  De skøre kugler Skrevet kl. 17:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har før fået rigtig fin hjælp angående et spørgsmål omkring hvad der er spam og hvad der ikke er spam.

Må jeg godt skrive en mail til 20 forskellige virksomheder i mit nærområde, hvor jeg spørger om de har en facility manager, og hvis de har, om jeg så må sende ham/hende et salgsbrev hvori jeg beskriver hvad jeg kan tilbyde.

Altså må jeg sende en forespørgsel på tilladelse til at sende "spam" :-)

Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 1584
Skrevet kl. 17:27

Nej - Du må IKKE sende uopfordret mails.

Tilmeldt 17. Jul 09
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 17:28

Du må ikke sende noget noget til dem per mail uden forudgående aftale.
Du må derimod gerne ringe til dem og høre om du må maile dem :-)

Hilsen
Tinghus

Tilmeldt 26. Mar 09
Indlæg ialt: 964
Skrevet kl. 21:04

BruunRasmussen:

Jeg har før fået rigtig fin hjælp angående et spørgsmål omkring hvad der er spam og hvad der ikke er spam.

Må jeg godt skrive en mail til 20 forskellige virksomheder i mit nærområde, hvor jeg spørger om de har en facility manager, og hvis de har, om jeg så må sende ham/hende et salgsbrev hvori jeg beskriver hvad jeg kan tilbyde.

Altså må jeg sende en forespørgsel på tilladelse til at sende "spam" :-)

Du har allerede fået svaret. (og en god tommelfingerregel : hvis man er nødt til at spørge om det er spam, så er svaret som regel ja)

Men hvis det drejer sig om 20 virksomheder, hvorfor så ikke sætte sig ind i hver enkelt virksomheds område så godt som det nu er muligt, og så grib knoglen og vis at du har sat dig ind i tingene vedr. den pågældende virksomhed ?

Det vil temmelig sikkert give en bedre respons.

mvh

Jan

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)