Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

C5 - rentetekst på faktura, hvordan?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 14:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej C5-kyndige

Hvordan får man en fast tekst på sine fakturaer i C5, f.eks. lige under betalingsbetingelserne?

Michael

Tilmeldt 19. Oct 08
Indlæg ialt: 1822
Skrevet kl. 15:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis det er en tekst, der SKAL stå akkurat lige under betalingsbetingelserne, kender jeg ingen anden vej end at få et firma til at lave det - det koster så vidt jeg husker kassen.

Hvis det kan være en del af dit brevpapir, kan du jo selv lave et word-dokument hvor du f.eks. skriver teksten ind i sidefoden. Du kan derefter printe teksten ud på en stak brevpapir, som du så lægger i din printer (igen), når C5-fakturaen printes ud.

Håber, det giver mening?

mvh

Birte

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 15:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Birte

Det giver fint mening.

Jeg havde håbet, at jeg kunne få teksten ind, uden at det koster kassen, som du skriver. Problemet med C5 er jo, at man ikke selv fatter at rette i fakturaskabelonen, men jeg havde da håbet, at der var en Amino herinde, som vidste lige præcis hvilke knapper, der skal trykkes på...?

Michael

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:34
Hvor mange stjerner giver du? :

I din C5 går du ned under Debitor/Tilpasning/Tekster/Ordre

Der kan du sætte en fast tekst ind på de enkelte sprog i C5, under de forskellige udskrifter, faktura, kreditnota osv.

Det kommer lidt an på hvordan din skabelon er sat op, hvor teksten ender henne.

Men du kan prøve at lave en proforma faktura, når du har sat teksten ind. Så kan du se hvor teksten ender henne på udskriften.

Ellers hjælper jeg gerne at rette i din fakturaskabelon. Det tager ikke mere end 10 min. og koster ikke kassen :-)

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 09:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Torben

Super! Tak for det. Jeg skal ud til den kunde igen på mandag, så der prøver jeg det lige af og vender tilbage.

Michael

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Helt ok.

Du vender bare tilbage hvis det er.

Fra Glumsø
Tilmeldt 6. May 09
Indlæg ialt: 261
Skrevet kl. 10:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael

Hvis det skal stå et helt specifikt sted, så skal man have tilrettet faktura layoutet, ellers kan man også gøre som Torben skriver.

Hvis du ikke har fået løst det, så kan jeg sagtens hjælpe med at sætte det ind, også uden det koster kassen Wink

Hvis det kun lige er en enkelt linjes tekst du skal have sat ind, så skal jeg ikke have noget for lige at hjælpe med det, sådan Amino til Amino Smile

Med Venlig Hilsen
Bent B. Pedersen 

HorseBOX er en overrasklelse til dig og din hest, hver måned - www.horsebox.dk

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 08:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Bent

Tak for svaret og ikke mindst tilbuddet om lidt gratis hjælp. Jeg har dog fundet ud af det - mod betaling...desværre.

Michael

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)