Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

2 unge drenge vil starte ny virksomhed.

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 29. Aug 11
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 07:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey amino'er

Nu har jeg næsten læst omkring forskellige ting på amino de sidste rigtige mange timer og er blevet en hel del klogere må jeg sige :)

Mit spørgsmål er så hvilken vare skal jeg sælge, altså hvad er der flest penge i?

Jeg brænder for 2 emner / vare, det er Cap's og iphone, ipod, ipad tilbehøre.

Hvilke af de 2 varer ville være bedst at sælge.

Synes selv der er en del sider med iphone tilbehør osv.

Så derfor overvejer jeg lidt Caps.

Skal lige siges at vi regner med at bruge 300-600 om måneden på markedsføring er det for lidt eller er det okay at starte ud med?

Undskylder for dårlig formulering / stavning.

Fra Nykøbing Sj
Tilmeldt 29. Sep 09
Indlæg ialt: 855
Fra  Jimmis garage Skrevet kl. 08:04

Der er stor konkurrence på begge produkter, men på caps kan I sætte et personligt præg og hermed sælge til venner og bekendte og må markedsføring igennem den vej.

For 300-600 pr md kommer I ikke langt for, men det er bedre end ingen ting ;-) 

Tilmeldt 29. Aug 11
Skrevet kl. 08:17

Vi begge tænker over andre produkter vi kan sælge men det er ikke lige så nemt.

Vores mål i starten er at have et overskud på 5000.

Man kan nærmest sige at vi det vil være vores første Webshop.

Men som sagt vi begge tænker konstant på hvad vi kan sælge og vi er nået frem til de her 2 produkter indtil videre.

Min ven brænder meget for Rc biler, helikopter, fly osv. næsten alt rc :=) selv har jeg os ladet mig overtale til at købe en helikopter og et fly :) så det er også en mulighed, men er lidt i tvivl om det marked os er mættet.

Fra Nykøbing Sj
Tilmeldt 29. Sep 09
Indlæg ialt: 855
Fra  Jimmis garage Skrevet kl. 08:33

Det der er vigtigst for jer, er måske at finde en lille niche og tjene penge den vej. Eller også skal I købe rigtigt stort ind og have et lager for at have konkurrencedygtige priser ;-) 

Tilmeldt 29. Aug 11
Skrevet kl. 08:35

Da vi ikke har så mange penge bliver det nok Dropshipping.

Tilmeldt 24. Feb 11
Indlæg ialt: 74
Skrevet kl. 08:36

Hej Gutter:)

Lige med en webshop er der rigtig mange ting der spiller ind(synes jeg)!

Tror også markedet er godt fyldt med forhandlere af iphone tilbehør, caps er nok bedre da det er lettere, som Jimmi siger, at sætte lidt personligt præg her. Mht. til markedsføring, så vil jeg lige fortælle hvad det koster at lave, fx. en flyer. Først og fremmest kommer der design af flyeren, hvis dette skal gøres ordentligt(professionelt) så koster det omkring en 1000 kr. herefter skal det trykkes, dette koster omkring 1000 kr. hvis det er ordentligt digitalt tryk på noget godt kvalitetspapir med farve på begge sider.

Det er BESTEMT ikke for at tale "ned" til jer eller noget som helst(kender det selv som iværksætter, og det er nok det mest irriterende!!!!!)

Jeg siger bare at i ikke må blive forskrækket for alt koster penge, og lidt penge og lidt penge der bliver lige pludselig til rigtig mange penge!

Skriv endelig hvis i har spørgsmål(rasmuskildegaard@hotmail.com)!

Good Luck!! :)

Fra København
Tilmeldt 10. Jul 11
Indlæg ialt: 491
Fra  Confocus ApS Skrevet kl. 08:36

Zafrdess:
Vores mål i starten er at have et overskud på 5000.

Hvad mener du med det? At i pr. måned i opstarten skal have +5000 i avance?

I så fald vil jeg nok bare gøre opmærksom på det faktum at i vil starte en low-budget webshop med low-budget markedsføring (det er der ikke noget galt i!) - men i vil gøre det på RELATIVT (i min optik) etablerede markeder. I vil opleve at pladsen som folks favoritwebshop skal man kæmpe for - dagligt. Det er ikke sådan at i med åbningen af en webshop der sælger caps stjæler alle andres kunder og pludseligt omsætter for 15k-20k den første måned.

Når det så er sagt; hvordan vil i adskille jer fra alle andre på markedet? (når nu i vælger at gå efter de mere etablerede markeder)

mvh

thasje

The best way to predict the future is to create it. Se min profil her: Thomas Astrup 

Tilmeldt 24. Feb 11
Indlæg ialt: 74
Skrevet kl. 08:39

Forresten så er prisen for tryk af flyer for 1000 stk. :)

Og lige en tilføjelse! Dropshipping kan være en god ide, varen koster lidt mere, men man har ikke noget lager man kan brænde inde med, start dog med at sikre jer at jeres leverandør vil gå med til dette da ikke alle er lige glade for denne type salg! :)

Tilmeldt 29. Aug 11
Skrevet kl. 08:49

Jeg tjener 1000 om måneden og min ven tjener 2000 også har vi også lidt på bankbogen at gøre godt med.

Ved godt det ikke er for at tale "ned" til os men vi har også brug for en del kritik så vi ikke laver kæmpe fejl.

Og det med de 5000 overskud om måneden regner vi os først sker om lang tid men det er vores mål lige nu med webshoppen.

Fra København
Tilmeldt 10. Jul 11
Indlæg ialt: 491
Fra  Confocus ApS Skrevet kl. 08:56

Zafrdess:
Og det med de 5000 overskud om måneden regner vi os først sker om lang tid men det er vores mål lige nu med webshoppen.

Cool :-) Mål og visioner er godt.

Hvordan vil i adskille jer fra andre med lignende produkter? Hvordan vil i markedsføre at det er JER og ikke de andre man skal handle hos?

(Grunden til at jeg stiller spørgsmålene er at få dig ind i de rette tankespind omkring det at stifte din webshop - du skal tænke på lidt mere end blot hvilket produkt du vil sælge)

mvh

thasje

The best way to predict the future is to create it. Se min profil her: Thomas Astrup 

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)