Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Contests4me.dk - feedback søges :-)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Mar 10
Indlæg ialt: 84
Skrevet kl. 20:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej amino'er!

Om selve ideen:
Jeg sidder og overvejer at starte et nyt projekt op. Navnet er Contest4me.dk og skal være et site hvor de besøgende kan finde en masse konkurrencer. Udover at sende folk videre til siden hvor konkurrencen bliver afholdt, skal det også være muligt selv at oprette konkurrencer. Hvad har I af kommentarer til dette? Er det holdbart?

Det visuelle 
Jeg har lavet et udkast til design og logo. Hvad synes I om dette?
http://gupl.dk/64574/ 

Branding
Sitet vil være at finde på Facebook og Twitter. I starten vil brandingen af sitet foregå via nogle af mine andre sites, samt annoncer på andre websites.

Navnet
Jeg synes at navnet virker "trækkende" og det beskriver ganske fint hvad sitet står for. Den eneste bagside, som jeg lige kan se (kan jo være I ser flere!), er at det er engelsk mens at sitet henvender sig til danskere. Hvad er jeres tanker omkring dette?

Målgruppe
Konkurrence lystne danskere. Skulle jeg overveje at udvide eller blot starte med dette? Thoughts please!

Indtjening
Jeg forestiller mig at indtjeningen skal komme via annoncer på sitet. Er der nogle af jer som har andre ideer eller nogle som mener at dette ikke er en god idé? Lad mig høre

Fyr noget feedback fellow aminos! :-)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:29

Hej Acker.

- Fokuser nu 100% på Nordic eSport!!! (intern)

Ackermann93:
Indtjening
Jeg forestiller mig at indtjeningen skal komme via annoncer på sitet. Er der nogle af jer som har andre ideer eller nogle som mener at dette ikke er en god idé? Lad mig høre

Altså, jeg kan ikke helt greje hvorvidt, at konkurrencerne på sitet, er affiliate-konkurrencer som du henter ned fra diverse affiliate-selskaber og derved make a living? Eller at det sådan set bare er et mellemled i mellem konkurrencewebsitet (som jo hovedsageligt er websites som tjener penge på affiliate-konkurrencer) og konkurrencedeltageren? 

Hvis det er det, så drop dog at være mellemled, og smid affiliate-konkurrencer op?

Fra Aalborg
Tilmeldt 24. Sep 07
Indlæg ialt: 445
Fra  LOEVGAARD ApS Skrevet kl. 20:32

Jeg tror du ville gøre klogt i at overveje nøje, hvordan du vil differentiere dig fra de utallige af andre konkurrencesites, som er på nettet. De er langt foran dig, så hvis du skal ud og lave et godt projekt, så skal du finde ud af hvorfor folk skal vælge dig, og ikke de andre :-)

Har du gjort dig nogle tanker omkring det?

Angående navnet, så synes jeg umiddelbart, at det er lidt halvdårligt. Contest bruges ikke så tit som låneord i DK, og mange danskere vil sikkert ikke vide, hvad det betyder. 4-tallet er også sådan lidt indforstået.

Held og lykke med projektet :)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 22:39

Domæne Navnet er ikke ret sigende omkring emmet konkurrencer

Hvordan vil du lige sige din side er unik der er jo en del sider af samme konceptet på markedet.

blogging på siden der videre formidler viden hele tiden ,

hvor motiveret er du , det er jo et konkurrence markedet, det kræver motivation hele tiden noget nyt ellers dør siden 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 22:40

undskyld dobbelt post

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)