Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mangler program der styrer opstart programmer i Windows

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg leder efter et program jeg havde installeret inden jeg måtte skifte harddisk i min computer.

Det fungerede ved at man fik en oversigt over de programmer, som starter op i Windows og så kan vælge om de skal være med i opstart eller ej. Det smarte var, at man kunne se hvad andre brugere gør, hvis man ikke ved, hvad programmet gør.

Er der nogen der ved, hvad jeg snakker om, og kan hjælpe med navnet?

På forhånd tak.

MVH

Thomas

Fra Herning
Tilmeldt 8. Mar 07
Indlæg ialt: 226
Skrevet kl. 11:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Det jeg bruger hedder msconfig.. det er bare windows egen :)

Ved ikke om du godt kunne lide det med at du kunne se hvad andre gjorde.. men du skal tænke på at et program mere installeret, er med til at sløve computeren lidt mere :)

Hvis du gerne vil prøve noget andet så prøv MSCONFIG :) du kan skrive det i søgefeltet (win 7) eller i "kør" på de andre windows

Tilmeldt 2. Jun 11
Indlæg ialt: 219
Fra  EDB-Eksperten Skrevet kl. 11:19
Hvor mange stjerner giver du? :

vis du ikke gider bruge windows egen så kan cCleaner også det...... og meget mere :-)

Gratis hosting hos EDB Hosting. Linkkatalog www.Link-Eksperten.dk. Bærbare computere www.EDB-Eksperten.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Takker - kender godt msconfig, som gør det godt, men der er en del programmer, som jeg ikke ved, hvad gør. Derfor er det rart at kunne læne sig lidt op ad, hvad andre gør.

Jeg har allerede fået navnet at vide: http://www.soluto.com/

Tak for hurtig hjælp.

MVH

Thomas

Fra Herning
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 842
Fra  Thissocks.dk Webbureauet Far & Søn Skrevet kl. 11:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Soluto er helt vild sejt. Super burgervenligt og effektivt. Jeg har brugt det i en del måneder nu, og kan kun melde positivt herfra.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)