Hej, er der nogle herinde der kan give mig gode tips mht. adwords.
Jeg er lige blevet kontaktet af et internetfirma der tilbød mig en gratis annonce med google adwords.
Men det ville koste mig ca. 8995,- kr. årligt i abonnement. er det billigt eller rimeligt? (det inkluderer bl.a. tilmelding og overvågning til google, overvågning af annonce og søgeord, fri redigering af annonce og søgeord, statistiskopfølgning og hotlineservice).
Kender i nogle andre priser?
Når jeg ikke har erfaringer med det, er det en god investering?
Der er tale om et firma der sælger serviceydelser til den travle danske familie (se nemtliv.dk). Jeg laver en ugemenu med madopskrifter der er baseret på ugens aktuelle tilbud i føtex, superbrugsen osv. Så får brugeren en elektronisk indkøbsliste.
Så får man ny, spændende mad på en nem og billig måde.
Jeg ville overveje det grundigt hvis jeg var dig. Når de laver decideret telefonsalg, så er det ofte useriøst. Bare spørg alle dem der har købt utallige annoncer på nettet.
Vi administrere flere hundrede adwords konti i forvejen. Vi tager 249,- pr måned i administration og ingen opstartspriser.
Du afregner selv dit forbrug til Google. Alle i firmaet der sidder med din kampagne er Google Adwords Professionals, og har erfaring fra mange kampagner i lign. brancher.
Du er velkommen til at smide en PM hvis du ønsker nærmere information.