|
Hej Christian
Jeg er lidt nysgerrig her. Hvis jeg er for tæt på forretningshemmeligheder, må du bare lade være med at svare - selvfølgelig. Men hvad får man som kunde med en AdWords kampagne hos jer for 249 kr. pr. måned? Årsagen til spørgsmålet er, at jeg og mine kolleger også arbejder med AdWords - vi kan dog ikke påstå at administere flere hundrede konti - og det tidsforbrug, vi har på bare en enkelt kundes AdWords kampagne på en måned kan slet ikke rummes i 249 kr. Vi har kunder med dagsbudgetter fra få hundrede kroner til 7.500 kr., og ingen af dem kan vi passe for det, der svarer til 249 kr.
Fakturerer I kunden for klik med et tillæg eller hvordan får I så stor en virksomhed til at hænge sammen med de priser? Og er de 249 kr. pr. måned uafhængigt af kampagnens størrelse? Vi har kunder med kampagner med adskillige tusinde søgeord - dem ville vi nødigt optimere på månedligt for 249 kr.