Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Totalt nybegynder i Adwords

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 22. Feb 07
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 15:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Det lyder dog som om du er blevet kontaktet af Danaweb A/S - som tilbyder komplet CMS loesning (hjemmeside) + Adwords kampagner til den nye side, til 8995,- kroner.
Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 22:19
Hej Christian

Jeg er lidt nysgerrig her. Hvis jeg er for tæt på forretningshemmeligheder, må du bare lade være med at svare - selvfølgelig. Men hvad får man som kunde med en AdWords kampagne hos jer for 249 kr. pr. måned? Årsagen til spørgsmålet er, at jeg og mine kolleger også arbejder med AdWords - vi kan dog ikke påstå at administere flere hundrede konti - og det tidsforbrug, vi har på bare en enkelt kundes AdWords kampagne på en måned kan slet ikke rummes i 249 kr. Vi har kunder med dagsbudgetter fra få hundrede kroner til 7.500 kr., og ingen af dem kan vi passe for det, der svarer til 249 kr.

Fakturerer I kunden for klik med et tillæg eller hvordan får I så stor en virksomhed til at hænge sammen med de priser? Og er de 249 kr. pr. måned uafhængigt af kampagnens størrelse? Vi har kunder med kampagner med adskillige tusinde søgeord - dem ville vi nødigt optimere på månedligt for 249 kr.

Tilmeldt 22. Feb 07
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 08:38
Hej Thomas,

Opskriften er simpel - maalgruppen er nok noget forskellig fra din virksomhed til min virksomhed.
Vi har maatte takke nej til flere kunder, fordi deres kampagner var for omfattende -  vi laver et skoen pÃ¥ hver enkelt virksomhed.
Og vores priser starter fra 249,- pr. maaned - selvfoelgeligt skal et rejsebureau, med 100+ annoncer og 3 gange så mange soegeord ikke slippe afsted med 249,- pr maaned.

Hvad faar de for pengene? Loebende optimering af annonce, CPC, krydsreferencer paa aannoncer, statistikker direkte fra Google, og en garanti, at vi nok skal goere vores bedste for at faa saa meget ud af pengene til Google som muligt.

Det kraever sit - derfor har vi udviklet et API program til Google, der kan advare og fortaelle os naar noget svinger meget - det goer det muligt at administrere de kampagner der har behov for det den enkelte dag.

Nej vi fakturere ikke med avance paa klikpriser, det goer det umuligt for kunden at gennemskue hvad den egentllige udgift ved Adwords er.

Du kalder det en stor virksomhed, hvilket det egentligt ikke er. Vi elsker at faa en kunde ind - der betaler 6000kr for 2000 klik i maaneden, naar det gaar op for dem at deres tidligere Adwords udbyder tjener 2000 i maaneden paa den ene annnonce og 45 soegeord der er lige til at smide i skralderen og starte forfra med en ny liste.

Den bedste markedsfoering er Mund-->Mund metoden, og det lever vi af. Adwords kommer ind paa 2.pladsen. ;-)

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)