Tak for jeres svar, det er både pinligt og meget givende at få kritik. Nu var det jo mig selv som ville høre hvad i havde at sige.
Her til aften har jeg lavet nogle ændringer, både så det fremgår mere tydeligt at jeg sælger noget og det mere private nu er væk.
De hemmelige steder og min fantastiske bil havde jeg med for at skabe mere trafik på siden, jeg tog dem med da jeg havde læst herinde at alt hvad der giver trafik tæller. Men de er væk nu.
Har det også svært med scroll baren, den er der for at få indkøbskurven til at stå fremme hele tiden. Så på en side at man i stedet bare kan skrive Indkøbskurv (2) i toppen for at fortælle at der er varer i kurven. Det kunne jeg overveje. Problemet er også som du viser ovenover at med en lav opløsning ser det tåbeligt ud, det virker med min høje men ikke en lav opløsning.
Jeg har set på mange design skabeloner, de er flotte men de passer ikke helt med min tankegang, så derfor har jeg lavet mit eget design der måske ikke er helt efter bogen. Jeg arbejder som softwareudvikler på snart 25 år, regnskab og analyse og den slags, intet med web. Så det var noget anderledes at skulle arbejde med html og java. Men en side og en indkøbskurv fik jeg da skruet sammen.
Håber at min ide med pilen holder, hvis den gør er det fantastisk, jeg har rigtig rigtig meget pil. Hvis det kan omsættes til produkter bliver jeg vist en rig mand. Min side har kun kørt "rigtigt" i 3 måneder og der er da sket lidt. Jeg har fået en del henvendelser fra legetøjsmesser både indland og udland, de vil gerne vise produkterne, gratis naturligvis. Det har jeg dog afslået, da jeg tidligere har udelt gratisprøver og det gav ingenting.
Men for et par uger siden ringede TV3 og ville gerne bruge mine produkter i deres nye store gameshow "Ka' du lege". Det kan ses på deres hjemmeside. Der måtte jeg nok slå til og give noget gratis. Så de har fået 5 kasser til at lave tapedyr af og 30 prøver på pilepinde og bark. Så jeg venter spændt på hvordan det bliver præsenteret og om det bliver brugt.
Mit håb med mit firma er at kunne få flere produkter at sælge, har masser af ideer selv, men også noget håndlavet udefra. Hvis man kunne lave en portal for naturlige og måske økologiske legetøjs ting. Ikke det som man ser på babysiderne med fint slebne biler og rangler. Noget som ligner det jeg laver, håber det findes.
Mvh
Lars