Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mit nye design, hvad synes i, er det for simpelt?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 13. Aug 11
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 16:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har en rimelig enkelt side uden blinkende lysdioder og magneter. Men er lidt i tvivl om den ser for uprofessionel ud?

Der kommer ca. 10 besøgende dagen og i den niche jeg har fundet er det vel ok.

Tror i kunderne kan forstå hvad jeg sælger?

Dankortbetaling har jeg ikke endnu, dertil er omsætningen for lille, men jeg er faktisk overrasket over ærligheden, 26 ordrer er sendt og faktura via mail. Alle har betalt med kontooverførsel, ingen problemer der. Hvor stor en omsætning skal der til for at det kan betale sig at have en betalingsløsning?

Tror i alle kan finde ud af at der skal scrolles med baren til højre, ville gerne have en anden løsning, men ved ikke hvordan kassen og firmanavn kan blive stående øverst.

Her er siden, glæder mig til at høre jeres kritik. Alt er hjemmeudviklet og med et budget på 0 kr.

www.monbjergpil.dk

Mvh

Lars Svane

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 16:21

Du sælger tape eller hvad? :-) Jeg er ikke helt med :) Alt for simpelt, evt. kør med paypal :)

held og lykke med det :)

/Emil

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:53

Din hjemmeside bryder helt med gængse regler for hjemmesider. Det er der ikke noget i vejen med, men hvis du ønsker at sælge noget - hvad du gør - så er du nok nødt til at nærme dig et layout, som potentielle kunder kan acceptere. Og du blander salg sammen med engelsk og med private oplevelser.

Hold dig til en hjemmeside med salg af tegnepile. Her kan du godt bruge den engelske oversættelse.

Dine fotos og tekster er fine, men du skal skille billederne i 2 bunker, så du har en salgsside med fotos af det, som folk kan købe, og så en side med forslag til, hvad man kan lave.

Dine to sider om Hemmelige Steder og Land Roger 109 må du bringe på en privat blog.

Jeg vil kraftigt foreslå dig en siden med Kontakt/Om, hvor du bringer din adresse/tlf samt CVR-nummer.

Top-bjælken, den med Tegnepil, Willow Drawing osv. vil jeg anbefale dig at ændre baggrunden til, så bjælken/menu-barren træder frem.

Jeg foreslår dig at få slettet dine oplysninger ude i højre side, der hvor der er en scroll bar, se skærmdumpet herunder. Den røde pil peger på den. Det ser ikke pænt og prof ud.

Fra København
Tilmeldt 28. Dec 10
Indlæg ialt: 190
Fra  BloodyInk Skrevet kl. 16:57

Skriv da en PB til os så finder vi ud af noget mht hjemmesiden så det slet ikke bliver dyrt overhovedet og hvis vi laver en aftale kan det i visse tilfælde være gratis alt afhængig af hvad vi kommer frem til, skriv til os og vi vil prøve at gøre det bedste for dig .

Mht siden er der meget der skal arbejdes med men du har alle informationer på plads, så helt et svært projekt bliver det ikke :)

Mvh

Fra 5230, Odense M
Tilmeldt 11. Aug 08
Indlæg ialt: 709
Fra  ProGadget Skrevet kl. 17:07

Jeg tror desværre ikke alle kunder fanger at du sælger noget = ikke maksimeret omsætning.

Desuden burde du måske dele din hjemmeside op på flere sider end den ene lange du har.

Jeg tror du burde overveje at lave en wordpress-side. Du kan prøve at kontakt nogle af personer her på Amino, som kan lave et site til en rigtig fornuftig pris

Hvis du skulle have brug for noget tape, sælger vi i øverigt lidt af hvert :)
Du kan se vores sortiment her

Vh

Casper

Ejer af egen webshop og side om gaveidéer

Tilmeldt 13. Aug 11
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 00:20
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Tak for jeres svar, det er både pinligt og meget givende at få kritik. Nu var det jo mig selv som ville høre hvad i havde at sige.

Her til aften har jeg lavet nogle ændringer, både så det fremgår mere tydeligt at jeg sælger noget og det mere private nu er væk.

De hemmelige steder og min fantastiske bil havde jeg med for at skabe mere trafik på siden, jeg tog dem med da jeg havde læst herinde at alt hvad der giver trafik tæller. Men de er væk nu.

Har det også svært med scroll baren, den er der for at få indkøbskurven til at stå fremme hele tiden. Så på en side at man i stedet bare kan skrive Indkøbskurv (2) i toppen for at fortælle at der er varer i kurven. Det kunne jeg overveje. Problemet er også som du viser ovenover at med en lav opløsning ser det tåbeligt ud, det virker med min høje men ikke en lav opløsning.

Jeg har set på mange design skabeloner, de er flotte men de passer ikke helt med min tankegang, så derfor har jeg lavet mit eget design der måske ikke er helt efter bogen. Jeg arbejder som softwareudvikler på snart 25 år, regnskab og analyse og den slags, intet med web. Så det var noget anderledes at skulle arbejde med html og java. Men en side og en indkøbskurv fik jeg da skruet sammen.

Håber at min ide med pilen holder, hvis den gør er det fantastisk, jeg har rigtig rigtig meget pil. Hvis det kan omsættes til produkter bliver jeg vist en rig mand. Min side har kun kørt "rigtigt" i 3 måneder og der er da sket lidt. Jeg har fået en del henvendelser fra legetøjsmesser både indland og udland, de vil gerne vise produkterne, gratis naturligvis. Det har jeg dog afslået, da jeg tidligere har udelt gratisprøver og det gav ingenting.

Men for et par uger siden ringede TV3 og ville gerne bruge mine produkter i deres nye store gameshow "Ka' du lege". Det kan ses på deres hjemmeside. Der måtte jeg nok slå til og give noget gratis. Så de har fået 5 kasser til at lave tapedyr af og 30 prøver på pilepinde og bark. Så jeg venter spændt på hvordan det bliver præsenteret og om det bliver brugt.

Mit håb med mit firma er at kunne få flere produkter at sælge, har masser af ideer selv, men også noget håndlavet udefra. Hvis man kunne lave en portal for naturlige og måske økologiske legetøjs ting. Ikke det som man ser på babysiderne med fint slebne biler og rangler. Noget som ligner det jeg laver, håber det findes.

Mvh
Lars

Fra Herlufmagle
Tilmeldt 10. Nov 06
Indlæg ialt: 3019
Fra  Lysfelt ApS Skrevet kl. 09:45

Lars Svane:

Har det også svært med scroll baren, den er der for at få indkøbskurven til at stå fremme hele tiden. Så på en side at man i stedet bare kan skrive Indkøbskurv (2) i toppen for at fortælle at der er varer i kurven. Det kunne jeg overveje. Problemet er også som du viser ovenover at med en lav opløsning ser det tåbeligt ud, det virker med min høje men ikke en lav opløsning.

Jeg har set på mange design skabeloner, de er flotte men de passer ikke helt med min tankegang, så derfor har jeg lavet mit eget design der måske ikke er helt efter bogen. Jeg arbejder som softwareudvikler på snart 25 år, regnskab og analyse og den slags, intet med web. Så det var noget anderledes at skulle arbejde med html og java. Men en side og en indkøbskurv fik jeg da skruet sammen.

Jeg kan (ligesom der også nævnes i tråden) anbefale dig at kigge lidt på Wordpress. Der får du et system, som du selv kan installere, og hvis du efterfølgende bruger en halv dag på at sætte dig ind i programmet, så har du allerede dér, noget som ser mere professionelt ud.

Du bør skille dig af med scroll-baren, og dermed ikke anvende frames, som det ser ud til at du bruger. Jeg mener, at det er mange år siden, at de blev "umoderne", og jeg mener at kunne huske, at der vist er nogle problemer i nogle browsere med frames.

Prøv at kigge lidt på CSS. Med CSS kan du placere billeder, tekstbokse, mv. hvor på siden du gerne vil have dem, og du skal skrive mindre kode, og det bliver i det hele taget nemmere at lave sin egen hjemmeside. Læs mere her:
http://www.w3schools.com/css/css_intro.asp

Da du har 25 års erfaring med programmering, kunne det måske også være en god idé at kigge lidt på PHP, da det vil kunne hjælpe dig ekstremt meget, når du skal til at udvikle hjemmesider fra bunden, som skal være nemme at overskue (som udvikler), redigere og vedligeholde. Læs mere her:
http://www.w3schools.com/php/default.asp

Jeg har selv rodet lidt med programmering på nettet (som en hobby) i de seneste 12 år, og det er faktisk meget sjovt at lave sin egen database og programmering.

Det grafiske/designmæssige er det muligt at købe sig til, eller du kan finde inspiration på forskellige websites på nettet, og så lave dit eget design ud fra det.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)