Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

GooN.dk, dansk artikeldatabase - feedback :-)

Side 3 ud af 5 (48 indlæg)
Tilmeldt 23. May 11
Indlæg ialt: 705
Fra  Hunderacer Skrevet kl. 15:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Halfdan Timm:

Jørgen Olsen:
og måske undtagen de annoncører der har betalte annoncer på Jeres side gennem adsense?

Jeg vil ikke svare på de andre ting - det kan Morten helt sikkert selv gøre, for hans artikelbase er faktisk en af de mere gennemarbejdede og professionelle i forhold til så mange andre - men lige den her, tillader jeg mig dog lige at svare på:

Som annoncør er det næppe altafgørende, hvorvidt potentielle kunder klikker ind på deres side ved hjælp af Googles søgeresultater, Gmail eller artikeldabasen her? Så længe, at det er relevante besøgende, hvorvidt annoncøren tjener penge på annonceringen (hvis ikke, burde han hive fat i Troels Kjems), gør det næppe det store. Annoncøren betaler trods alt det samme for de besøgende, hvor end de kommer fra.

Jeg kan i flæng nævne en del danske artikelbaser, der er at betegne som internetforurening - men lige den her er faktisk niveauet over. Jeg skal også selv have oprettet en profil på et tidspunkt, når jeg da lige er kommet over på den anden side af et projekt. Skype-Smile

Hej Halfdan,

Tak for dit svar, det er værdsat.

Som du nævner, så tror jeg heller ikke der er den store forskel på hvorfra kunderne kommer - min side, gmail eller andet.

Jeg håber på at den kan nå et par niveauer længere over i fremtiden så den virkelig skiller sig ud - og derfor er jeg også meget åben overfor forslag.

Jeg er glad for at høre, at du vil oprette dig som forfatter, det ser jeg frem til.

I øvrigt skal de siges at jeg har en rigtig lang todo-liste som skal forbedre siden markant.

Tak for dit svar, og så ses vi jo nok snart på GooN :-)

Med Venlig Hilsen
Morten

Hunderacer - 550 forskellige hunderacer

Tilmeldt 23. May 11
Indlæg ialt: 705
Fra  Hunderacer Skrevet kl. 16:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael christiansen:

pæn side Smile

lave interne links på siden , hver gang et kerne ord nævnes linker du til side som omhandler , lige som amino.dk har en wiki side det skaber en god interne struktur og masser af sider der omhandler dette emme.

husk overkrifter og underoverskrifter h1 h2 h3 h4 mv. det skaber overblik på siden

Hov Mikael,

Jeg havde da vist helt glemt at svare dig, det ved jeg ikke lige hvorfor jeg har misset, det beklager jeg.

Det er sjovt du nævner det med intern linkstruktur, for det er faktisk også på min todo-liste, så den skal du have Yes for :)

Der er h1'er på alle sider, de andre .. ikke så meget - endnu.

Tak for dit indlæg :)

Med Venlig Hilsen
Morten

Hunderacer - 550 forskellige hunderacer

Tilmeldt 2. Mar 08
Indlæg ialt: 259
Skrevet kl. 12:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Rigtig fin side. Jeg har lige oprettet en artikel om hummus for at teste om det virker.

En enkelt kommentar, jeg kunne ikke uploade min artikel i Chrome. Jeg blev nød til at skifte over til Internet Explorer. Knappen "indsend artikel" manglede. Lidt mystisk, men ellers en rigtig god side.

Jeg hjælper med på www.madforlivet.com. Sunde opskrifter og inspiration til et sundt liv.

Tilmeldt 23. May 11
Indlæg ialt: 705
Fra  Hunderacer Skrevet kl. 16:48
Hvor mange stjerner giver du? :

AdXpert:

Rigtig fin side. Jeg har lige oprettet en artikel om hummus for at teste om det virker.

En enkelt kommentar, jeg kunne ikke uploade min artikel i Chrome. Jeg blev nød til at skifte over til Internet Explorer. Knappen "indsend artikel" manglede. Lidt mystisk, men ellers en rigtig god side.

Tak skal du have :-)

Artiklen er godkendt, og der er en anderledes besked til dig i din mail, som du nok har eller kommer til at læse :-)

Det lyder meget mystisk ja, for jeg har lige testet det i den chrome-browser jeg har, og der virker det fint. Knappen ér der i hvert falde:

Men jeg vil lige finde ud af om det sker for andre også, da det i hvert falde skal fixes så.

Tak for det.

Med Venlig Hilsen
Morten

Hunderacer - 550 forskellige hunderacer

Tilmeldt 2. Mar 08
Indlæg ialt: 259
Skrevet kl. 12:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har lige prøvet med Chrome igen, og nu virker det helt fint. Det må ha' været noget med min computer i går.

Derudover sad jeg forresten og bandede lidt over dit site tidligere i dag, da jeg opdagede, at linket til min hjemmeside var no-follow. Jeg var lige ved at skrive en sur post til dig, da jeg så kommentaren fra Nicolaj ovenfor. Smart system at kræve tre artikel, men måske skulle du gøre det mere tydeligt på sitet - for folk som mig, der ikke altid får læst det med småt. ;)

Nu har jeg også oprettet en artikel om quinoa og en artikel om glutenfri mad, så nu har jeg tre i alt. :)

Så må vi se om det giver noget. :)

Jeg hjælper med på www.madforlivet.com. Sunde opskrifter og inspiration til et sundt liv.

Tilmeldt 23. May 11
Indlæg ialt: 705
Fra  Hunderacer Skrevet kl. 13:10
Hvor mange stjerner giver du? :

AdXpert:

Jeg har lige prøvet med Chrome igen, og nu virker det helt fint. Det må ha' været noget med min computer i går.

Derudover sad jeg forresten og bandede lidt over dit site tidligere i dag, da jeg opdagede, at linket til min hjemmeside var no-follow. Jeg var lige ved at skrive en sur post til dig, da jeg så kommentaren fra Nicolaj ovenfor. Smart system at kræve tre artikel, men måske skulle du gøre det mere tydeligt på sitet - for folk som mig, der ikke altid får læst det med småt. ;)

Nu har jeg også oprettet en artikel om quinoa og en artikel om glutenfri mad, så nu har jeg tre i alt. :)

Så må vi se om det giver noget. :)

Haha, ja okay :-) Well, jeg er da glad for at det ikke var sitet den var galt med så.

Når du går ind på "tilføj artikel"-siden, så er der en stor grå boks hvor det grundlæggende regelsæt står opstillet :-) Men jeg HAR lagt mærke til at ikke alle lige får den læst hehe, hvilket også resultere i ret mange afvisninger.

Jeg går ind med det samme og kigger dem igennem :-)

Med Venlig Hilsen
Morten

Hunderacer - 550 forskellige hunderacer

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 22:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes det er fedt du bliver ved med at arbejde med den. Det gør også at man gider at ligge mere energi i sine artikler, min artikel om golfudstyr på tilbud brugte jeg i hvert fald noget længere tid på, end jeg plejer når jeg skriver til artikeldatabaser.

Fra Vejle
Tilmeldt 24. Jan 10
Indlæg ialt: 2537
Fra  Your Virtual Ninja Skrevet kl. 15:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Fra København Ø
Tilmeldt 30. Aug 08
Indlæg ialt: 1601
Skrevet kl. 16:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Synes også det er fedt, at du investerer så meget i siden.

Jeg opretter også en Forfatter-konto nu her. Og i den anledning smider jeg sgu lige et tilbud i puljen:

De første fem, som kontakter mig på mail, får en artikel med 15 procent rabat til 150 kroner. 

Jeg kan smide din artikel op på GooN.dk for dig, eller du kan få lov til at gøre det selv.

Tilmeldt 23. May 11
Indlæg ialt: 705
Fra  Hunderacer Skrevet kl. 19:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Tak for feedback BZR og Casper :-) Jeg er glad for i synes om det! Det er i al fald værdsat.

@Phillip

Thank you for your "feedback", which is was not - it was more criticism than feedback, which for me is - useless.

I like constructive criticism, because I wan't to improve my work constantly, but that video was just.. well - useless :-)

You should really learn the difference between article-databases and linkdirectories. Some articles is not good, and some articles are. The article you clicked on, told me what the headline said. "Facts about ID hair wax" - When I read the article, I read some facts, and that's why it was approved.

I don't care about the amount of words, as long as the article itself, gives me the information the headline promised me.

About adsense on the page, I can tell you this much: The links in the articles gets waaay more clicks than the ads. Today Alone, I have sent 34 visitors to the authors websites, and trust me.. I didn't recieve 34 clicks on my adsense ads.

Best Regards,
Morten

Hunderacer - 550 forskellige hunderacer

Side 3 ud af 5 (48 indlæg)