Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

GooN.dk, dansk artikeldatabase - feedback :-)

Side 1 ud af 5 (48 indlæg)
Tilmeldt 23. May 11
Indlæg ialt: 705
Fra  Hunderacer Skrevet kl. 14:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,5 stjerner givet af 2 person

Hej,

Nu har jeg det seneste stykke tid arbejdet på en artikeldatabase, og jeg kunne egentlig godt bruge noget feedback.

Jeg ønsker konstruktivt feedback, da kommentarer som "grim hjemmeside", simpelthen ikke dur for mig, og det gør ikke mig eller hjemmesiden bedre på nogen som helst måde :-)

Siden er under opbygning. Der er nogle grammatiske fejl hist og her, og jeg er i gang med at sortere tvivlsomt indhold fra, da kvaliteten simpelthen skal være i orden.

I skal være velkommende til at oprette jer som bruger, og komme med den feedback i end måtte have :)

Idéer og forslag er naturligvis også velkommende.

Med Venlig Hilsen
Morten

Besøg siden her: artikeldatabase
Opret jer her: bliv forfatter

På forhånd, tak.

Hunderacer - 550 forskellige hunderacer

Fra Aalborg
Tilmeldt 25. Mar 07
Indlæg ialt: 245
Skrevet kl. 15:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten,

For mig virker siden meget overskuelig, og lige til at gå til Yes

Kan godt lide at den er holdt simpel, så stort set alle kan finde rundt i den.

Alle artiklerne er det nogen brugerne har skrevet eller er det crawlet fra blogs osv?

De bedste hilsner
Jesper Thorup

Tilmeldt 23. May 11
Indlæg ialt: 705
Fra  Hunderacer Skrevet kl. 15:05
Hvor mange stjerner giver du? :

JTP:

Hej Morten,

For mig virker siden meget overskuelig, og lige til at gå til Yes

Kan godt lide at den er holdt simpel, så stort set alle kan finde rundt i den.

Alle artiklerne er det nogen brugerne har skrevet eller er det crawlet fra blogs osv?

Jeg har forsøgt at gøre det så simpelt som overhovedet muligt, netop for at alle kan bruge den.

Artiklerne er alle skrevet af forskellige forfattere - og er ikke crawlet. Der skal kun forefindes unikt indhold, da ingen hjemmesider ønsker DC (duplicate content) :)

Tak for din feedback Yes

Hunderacer - 550 forskellige hunderacer

Tilmeldt 11. Jul 11
Indlæg ialt: 176
Skrevet kl. 15:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, jeg ved ikke hvordan en artikel database fungerer, men er det sådan at man opretter sig som forfatter og derefter laver nogle artikerl, så hvis en person finder den interessant kan denne købe rettighederne til en artikel og forfatteren tjener penge på dette?

Derudover, synes jeg der mangler kvalitet på de artikler jeg lige hurtigt kom over, og der er mange fejl i artiklerne rundt omkring, men det er vel bare opstarts fasen.

Følg søgemaskineoptimering fra denne gut

Tilmeldt 11. Jul 11
Indlæg ialt: 176
Skrevet kl. 15:18
Hvor mange stjerner giver du? :

PS.

Jeg elsker banneret/toppen af siden!! :)

Følg søgemaskineoptimering fra denne gut

Tilmeldt 23. May 11
Indlæg ialt: 705
Fra  Hunderacer Skrevet kl. 15:28
Hvor mange stjerner giver du? :

KRASMUS:

Hej, jeg ved ikke hvordan en artikel database fungerer, men er det sådan at man opretter sig som forfatter og derefter laver nogle artikerl, så hvis en person finder den interessant kan denne købe rettighederne til en artikel og forfatteren tjener penge på dette?

Derudover, synes jeg der mangler kvalitet på de artikler jeg lige hurtigt kom over, og der er mange fejl i artiklerne rundt omkring, men det er vel bare opstarts fasen.

Hej Krasmus :)

Tak for din feedback.

Jeg er lige nu ved at gennemgå artiklerne for alt for mange fejl, og direkte ubrugbar information - da jeg ønsker at folk på den ene eller anden måde gerne vil komme tilbage igen.

Grunden til den kvalitet der er på mange af artiklerne lige nu, er at artikeldatabasen faktisk er over 1 år gammel, og i den tid har der ikke væres behov for godkendelse når forskellige forfattere tilføjede artikler.

Det bliver dog ændret nu, hvor jeg gennemgår alle artikler manuelt - kigger dem igennem, og vurdere kvaliteten. Dog skal det siges at artiklerne jo bliver skrevet af almindelige mennesker som føler de har noget at dele eller nogle gode råd :)

Men der er mange artikler jeg skal gå igennem, da jeg nok vil beholde mange af de gamle artikler, men derimod rette lidt i dem så de passer til siden.

Får en artikel også får mange "tomler" ned, bliver der sendt en advarsel til mig så jeg kan kigge den igennem og se hvorfor mon det kan være.

Man kan ikke købe rettighederne til artiklerne. Det er egentlig ren og skær fornøjelse for folk der godt kan lide at skrive :)

Eksempelvis kan en ekspert der ved meget om markedsføring skrive om markedsføring, og via sin profil kan han så gøre opmærksom på hvem han er i form af noget eksponering :-)

Tak for din feedback - og jeg er glad for at du kan lide banneret/logoet hehe

Hunderacer - 550 forskellige hunderacer

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 15:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes den er super fed :-)

Fik skrevet tre artikler om golfudstyr, herretøj og modeblog. Så glæder jeg mig til at de alle er godkendt så jeg får et follow link ;-)

Tilmeldt 23. May 11
Indlæg ialt: 705
Fra  Hunderacer Skrevet kl. 15:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Casper,

Tak for det - jeg håber det var nemt nok for dig?

De er alle 3 godkendt.

En anden ting er.. Du har jo en profil hvor du vil være i stand til at uploade et billede, gøre opmærksom på din google+ konto, den facebook side eller andet. Det gør forfattere mere troværdig overfor læsere efter min mening :)

Med Venlig Hilsen
Morten

Se evt. min profil her: Morten Madsen

Hunderacer - 550 forskellige hunderacer

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 18:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Det var super nemt :-)

Det var også nemt at lave min egen profil.

Nu skal du bare igang med en masse linkbuilding så det bliver endnu mere attraktivt at ligge sine artikler hos dig :)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 22:55
Hvor mange stjerner giver du? :

pæn side Smile

lave interne links på siden , hver gang et kerne ord nævnes linker du til side som omhandler , lige som amino.dk har en wiki side det skaber en god interne struktur og masser af sider der omhandler dette emme.

husk overkrifter og underoverskrifter h1 h2 h3 h4 mv. det skaber overblik på siden

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 5 (48 indlæg)