Hejsa Modtog i dag denne mail: Hej Kenneth Boysen, Tillykke med dit firma. Vores reklamebureau har gjort os opmærksomme på, at du bruger navnet ”Fedt nok” til din foredragsrække. Det kan vi godt forstå, for det er et godt navn. Desværre er det allerede i brug professionelt, da vores firma bærer navnet – se her: www.fedtnok.net. Da vi ofrer mange ressourcer og penge på markedsføring af vores brand, vil vi bede dig skifte navnet. For en god ordens skyld bemærkes, at vi allerede har tjekket og dobbelttjekket med vores advokat, om vi rent faktisk har eneret på fedt nok/fedtnok (i erhvervsøjemed/professionelt), og det har vi. Vi beklager, hvis du ender i en åndssvag situation mht. til dit foredrag (http://www.denfedecoach.dk/foredrag), men da vi ikke arbejder sammen og ikke kender kvaliteten af dit arbejde, vil vi ikke risikere, at vi bliver forvekslet. Skriv hvis du har spørgsmål. Ellers kan du blot give besked, når du har skabt et nyt fedt navn. Med venlig hilsen, XXXXXXXX Er meget itvivl her! Nogen der kan hjælpe? |
Må jeg ikke bruge dette navn?
Næste gang vil de måske have dig til at holde op med at bruge ordet "coach"? Jeg ville hive den til en advokat, og høre om vedkommendes mening, og var der bare den mindste 1% chance for at få ret via systemet, ville jeg sende en høflig mail tilbage (udformet af advokaten) om, at de kunne rende og hoppe. |
Følg mig på youtube under navnet Dimi Hardorff
Her er blot endnu en de kan skrive til: http://elsebeth.hansen.homepage.dk/fedtnok.html |
|
![]() Fedtnok.net created: 2006-04-04 15:16:48 UTC modified: 2007-03-15 11:06:05 UTC expires: 2008-04-04 15:16:49 UTC Fedtnok.dk Registration date: 2002-09-18 |
Jeg tror desværre godt det kan give dig problemer. Da i beskæftiger jer med samme målgruppe, og har næsten samme navn - så er der belæg for en forveksling. Men som der bliver nævnt, så synes jeg du skal rådgive dig via en advokat. Jeg krydser fingre for dig. Dbh Ronni |
Fedtnok.net samt .info har købt deres domæner i 2006. Ifølge mit hoved har de intet at have deres "venlige henvendelse" i. |
Hvis ikke du har brugt for mange ressourcer på at markedsføre dit arrangement under det navn endnu, ville jeg dog overveje at skifte navnet af respekt for dem samt for at undgå at folk skal forveksle jer med hinanden. |
|