Hej Aminoer + konverteringseksperter! Jeg har i de sidste par måneder brugt min tid på at optimere og forny et halv forældet cashback site, som har været lukket i næsten 6 måneder. Det betyder bla. at mange af de funktioner som tidligere var defekte fungere nu. Det jeg har haft fokus på de sidste par måneder er konverteringsoptimeringen, samt brugervenligheden. Og man må sige at det har hjulpet en smule, for konverteringen af unikke besøgende til nye medlemmer er steget med 5%. Men jeg vil gerne have konverteringsraten højere op! Men hvad skal jeg gøre? Kan I give nogle foreslag eller måske noget konstruktivt feedback? Nårh ja.. I skal selvfølgelig lige have en lille beskrivelse af siden og konceptet :-) Mit cashback/point site hedder Optjen.dk og har eksisteret siden november 2010. Den primære målgruppe er personer mellem 18 og 35 år, og som kategorisere sig som det traditionelle segment eller det traditionelle individorienterede segment. Som i sikkert godt kan ane, så går mit website ud på, at optjene point og købe ting. Jeg er udemærket godt klar over at point sites ikke er ved dets højdepunkt mere, men alligevel vil jeg gerne teste markedet. Bedste hilsner... og god weekend! |
Er der virkeligt ingen der kan bidrage bare lidt? :-(