Hej Aminoer. Nu er der efterhånden nogen forskellige tråde der omhandler CRM systemer, og der er jo mange af dem Salespush,SalesForce,SugarCRM,Podio,KarmaCRM,Zoho CRM, osv osv. Men alle jer der arbejder med software udvikling eller har et webbureau hvad CRM bruger i. Har brug for at finde et super kanon CRM hvor man kan samle ALT 1 sted. Mulighed for at sende mange mails på 1 gang, eller integration med mail chimp. Opfølgning på leads Men vigtigst af alt skal man kunne flytte rundt på en ticket, det vil sige at når der bliver lavet et salg skal den automatisk flytte den over til produktion, bogholderi osv . Håber på en masse super indlæg, God weekend herfra ! :) |
Hej Jonas.
Jeg må erkende at jeg ikke kender et system der kan lige præcis alt det du efterspørger her.
Jeg kan dog fortæller at jeg har brugt SugarCRM, og det vil jeg ikke anbefale. Det er simpelthen for uintelligent.
Jeg har brugt SuperOffice, som jeg egentlig har været rigtig glad for, men om det kan flytte en sag direkte til produktion osv, det tvivler jeg på.
Måske skulle du overveje at få kodet et system lige netop til Jer? Ellers har jeg også hørt godt om Microsoft CRM, men har ingen erfaring selv.
I mit nuværende arbejde, har vi fået kodet et større system selv, som kan håndtere alt. Marketing, Salg, CRM, "produktion", økonomi osv osv. Det har dog taget 6 måneder hvert fald, med 2-6 mand fuldtid at få det kodet.
Tag eventuelt kontakt til de forskellige udbydere af CRM, og giv dem en kravspecifikation.
Så kan de altid vende tilbage med en demo.
Held og lykke!