Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Holder denne forside, er den stilren eller rodet

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 10:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Er i gang med at ændre udseende på min webside, så ris og ros modtages med kyshånd

obs. det er kun forsiden. Og hvis ikke i er bosiddende i DK kan i ikke se ændringer før imorgen, da jeg også har skiftet webserver, og DNS ikke er helt opdateret

webadresse er www.opti-web.dk

Fra Frederikssund
Tilmeldt 1. Feb 08
Indlæg ialt: 485
Skrevet kl. 10:22

Hej,

Jeg synges egentligt, at det fungere rigtig godt. Men jeg kunne måske godt savne en form for overskrift, ved hvert billed. Så jeg hurtigt kunne danne mig et overblik over hvad du tilbyder. Jeg kan selvfølgelig godt læse det af teksten under hver billed, men det tager lidt længere tid, at få overblikket. 

Ellers synes jeg det fungere rigtig godt, det er også en god måde at inddele siden på. 

Tilmeldt 10. Nov 09
Skrevet kl. 10:28

Skovlund:

Hej,

Jeg synges egentligt, at det fungere rigtig godt. Men jeg kunne måske godt savne en form for overskrift, ved hvert billed. Så jeg hurtigt kunne danne mig et overblik over hvad du tilbyder. Jeg kan selvfølgelig godt læse det af teksten under hver billed, men det tager lidt længere tid, at få overblikket. 

Ellers synes jeg det fungere rigtig godt, det er også en god måde at inddele siden på. 

Det er jeg enig med dig i

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 16:38

lave hvad man tror er links at man kan klikke videre seo ydelser er hoved ting denne side kun link i billedet men ikke i tekst linket det hjælper i den interne links opbygning på siden at lave hoved overskrifter links bar ud over det er lettere at finde rundt på siden

øverst på siden meget tomt i banner sæt noget der , der siger noget omkring hjemmesiden og hvad du tilbyder .

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 16:43

Hej Henning

Synes måske den er for ren, mangler et design touch! :-)

/Emil

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:03

Specielt i den øverste række er der for stor afstand fra figuren inde i firkanten og ud til figurens ramme og tekst. Jeg vil anbefale at gøre serverne i figuren længst til højre mindre, så den er afstemt med de to glubuser rent størrelsesmæssigt. Derefter kan du mindske afstanden fra figur til ramme.

Jeg tror ikke, at det er en god ide med kursiv i teksterne under hver figur/ramme, og jeg vil også foreslå dig at venstrejustere teksterne.

Du veksler mellem to fonte - de ligner Times New Roman og Verdana - eller noget i den stil. Overvej, om du skal holde dig til en enkelt font. Det er en smagssag, yes, men... Det gælder også dit valg af font i den sorte menu-linje i toppen.

Den nederste del af forsiden virker rodet. Det virker som om der er to artikler: Webdesign og SEO. Jeg vil foreslå dig at oprette to firkanter: Een til venstre og webdesign og een til højre om SEO. Det gør det nemmere for brugerne at skaffe et spontant overblik over hvad det handler om.

Tilmeldt 27. Sep 06
Indlæg ialt: 619
Fra  År Skrevet kl. 17:07

Flotte fotos (men gør dem mindre) - fin øverste del.

Nederste del lidt rodet og den brune tekstboksfarver er ikke helt fantastisk.

Man skal pt scrolle for meget.

Fra København S
Tilmeldt 6. Jun 10
Indlæg ialt: 484
Fra  GetWebbed Skrevet kl. 23:16

Jeg savner måske noget mere dybde i siden, den er meget hvid!

Men umiddelbart vil jeg også holde lidt fast i at billederne er lidt for "normale", og når man scroller ned i bunden bliver man ramt af wall of tekst.

Set fra usability synspunkt virker siden overskuelig, men skru lidt ned for kursivskriften, da det bare gør teksten mere "svært" læselig.

Tilmeldt 10. Nov 09
Skrevet kl. 16:03

mange tak fordi i tog jer tid til at give mig input

Fra København
Tilmeldt 6. May 09
Indlæg ialt: 470
Fra  WebGain Skrevet kl. 16:28

Farve-valget er fint nok, men jeg synes der er alt for meget luft, fyld og billeder der er for store. Siden er ikke særlig uoverskuelig og det er ærgeligt, at man er nødt til at scrolle en del for at danne sig et indtryk om, hvad dit website går ud på.

Scroll er naturligvis ikke forbudt, men synes bare ikke det fungerer her.

Webdesign, optimering og online markedsføring. Se mere på WebGain.dk

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)