Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Overvågning af tvangsauktion?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 20:49
Hvor mange stjerner giver du? :
  Jeg står i en situationer, hvor jeg har brug for at overvåge om noget ryger på tvangsauktion.

Det drejer sig om en bygning som kunne have min interesse. Den ejes pt. af en virksomhed som er sat til salg. Men ingen har indtil videre vist interesse for virksomheden og virksomheden er tilsyneladdende ved at blive lukket ned. Den er ikke gået konkurs, men har stoppet sine aktiviteter. Men min fornemmelse siger mig at det meget vel kunne ende helt galt og virksomheden ende i betalingsstansning og efterfølgende konkurs. Det er så her hvor jeg er interesseret i eventuelt at slå kløerne i bygningen.

Men hvor ender bygninger henne når virksomhederne går konkrus og bygningerne ryger på tvangsauktion? Findes der et centralt register eller "opslagstavle", hvor auktionen bliver annonceret?

Er der nogen af Jer andre, som har erfaring (god såvel som dårlig) og nogle gode råd omkring dette?

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 20:54

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Tilmeldt 25. Jul 06
Indlæg ialt: 1187
Skrevet kl. 20:55
Hej Jesper,

Man kan se de fleste tvangsauktioner på www.tvang.dk men alle tvangsauktioner bliver listet på Statstidende.dk så du burde kunne følge med de steder...

Fra London
Tilmeldt 15. Apr 05
Indlæg ialt: 81
Skrevet kl. 20:56
Med venlig hilsen Jacob Laurvigen
Tilmeldt 14. Jul 05
Indlæg ialt: 575
Skrevet kl. 22:27

Du kunne også tage en tingbogsoplysning på ejendommen,

specielt hæftelserne danner tit en fin tidslinie og giver