Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vi er nu i et BEAR marked på aktiemarkedet!!!

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Aug 07
Indlæg ialt: 706
Fra  DENNI INVEST & CONSULT Skrevet kl. 08:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Super indlæg.

Hvorvidt vi har ramt bunden eller ej er ikke sikkert, men vil give Martin ret den skal nok lidt længere ned.

Efter min mening er det eneste som virkelig kan skabe noget vækst, er en skattelettelse både for private og selskaber. Det giver alle der er i arbejde, flere penge mellem hænder hvilket kan blive brugt til forbrug. Dette skaber arbejdspladser og så får vi alle dem som er arbejdsløse i dag, i arbejde.

Hvis selskabsskatten lettelse vil der være flere midler i virksomhederne til investere, som i det lange løb også vil skabe flere arbejdspladser.

Det er bare min mening. 

23-årige iværksætter. Cand. IT studerende og arbejder som IT-Konsulent i en virksomhed i Aarhus og hos LEGO. 

Fra Odense
Tilmeldt 7. Mar 11
Indlæg ialt: 155
Skrevet kl. 13:44
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Cookie

Jeg kan ikke undgå at blive inspireret af følgende vise ord:

"Nogle vil ikke tro på noget, før de ser det. Andre ser det, fordi de tror på det"Smile

Kh. Jens L. More

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46616
Fra  John Hannover Skrevet kl. 18:21

Jens L. More:

"Nogle vil ikke tro på noget, før de ser det. Andre ser det, fordi de tror på det"Smile

Kh. Jens L. More

Det er også gode ord, og hvad der er bedst er ikke så let at afgøre. Det spændende er, om nogen med sikkerhed kan sige at bunden på måske 3 års sigt ligger længere nede eller ikke. Det påstår jeg er meget vanskeligt at spå om. Historien vil pege på at den ligger højere, men omvendt skal historien vel engang vise sig erfaring der kan være billet til et tog der er gået.

Er man nervøs for sine penge, er aktier ikke lige stedet for tiden, er man ikke, så viser al historie trods alt, at de nemt kan være det. Jeg ville undlade græske statsobligationer og visse klare aktier, men hele verden går ikke i langvarig resesion, det gør Europa måske nogle år i værste fald, og måske USA, men verden er mere end det.

Du kan ha helt ret i en meget dybere bund - vi ved det bare ikke, og vidste markedet det - så var bunden der i morgen

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Odense
Tilmeldt 7. Mar 11
Skrevet kl. 10:25

Hej Cookie

Ja, markederne er meget i vildrede lige nu. Og ikke sært når vi hører, hvad vores politikere og centralbanker bliver ved med (gennem hele 2011) at fortælle os. At dette kun er et lille bump på vejen og at væksten kommer i 2. havldel af 2011, at det er pga. af jordskælvet og andre naturkatastrofer etc. etc..

Jeg forsøger at fortælle, at jeg ser og tror, at vi nu er igennem anden fase af et historisk marked, hvor "Bjørnen har lullet os i søvn" og fået mange til at tro, at man skulle eje aktier igen og alting vedrørende recessionen fra 2008 skulle være overstået. Jeg sammenligner med historien, hvor vi havde en meget lignende situation i 1934-1937, under den Store Depression. 

Vi er nu inde i begyndelsen af 3. fase, hvor jeg tror, vi skal ned og teste, som minimum, niveauerne fra marts 2009.

Kh. Jens L. More

Fra Herlufmagle
Tilmeldt 10. Nov 06
Indlæg ialt: 3019
Fra  Lysfelt ApS Skrevet kl. 11:28

Jens L. More:

vi skal ned og teste, som minimum, niveauerne fra marts 2009.

Det bliver dejligt igen at kunne købe 3 aktier for en hund i Danske Bank... :-) Det var der sgu penge i, mener jeg at kunne huske Stick out tongue

Fra Odense
Tilmeldt 7. Mar 11
Skrevet kl. 12:39

Ja, der er altid muligheder i alle slags markeder. Både når det går op i sinus-kurven, og når det går ned!

Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 93
Skrevet kl. 13:43

Jeg tror kun vi har sat starten af nedturen, imo. bliver det meget værre end det er nu.

Inkasso- inkasso

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46616
Fra  John Hannover Skrevet kl. 20:27

Jens L. More:

"Bjørnen har lullet os i søvn" og fået mange til at tro, at man skulle eje aktier igen og alting vedrørende recessionen fra 2008 skulle være overstået. Jeg sammenligner med historien, hvor vi havde en meget lignende situation i 1934-1937, under den Store Depression. 

Vi er nu inde i begyndelsen af 3. fase, hvor jeg tror, vi skal ned og teste, som minimum, niveauerne fra marts 2009.

Kh. Jens L. More

Jeg er som ikke uenig - jeg er også hundebekymret og glad for en lidt forsigtig politik på aktiesiden allerede inden denne ny nedtur. Det ændrer ikke ved, at markedet når vi taler aktier jo faktisk også ser negativt på det og HVIS markedet generelt mente vi skulle ned i Marts 2009 - så var vi der på ingen tid - så usikkert er det trods alt - for virksomhedernes indtjening har ikke svigtet på en måde der retfærdiggør faldene. 

Jeg er stadigt ikke selv uenig med dig, vi kan sagtens skulle derned eller lavere, og skulle Grækenland gå mere galt end det lige nu ser ud til, eller Cypern gå ned - for så slet ikke at turde sige Spanien og Italien - så ser det langt værre ud end Marts 2009. Tror man det, skal man nok ikke ligge i Europa med sine hovedinvesteringer.

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)