Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vi er nu i et BEAR marked på aktiemarkedet!!!

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Aug 07
Indlæg ialt: 706
Fra  DENNI INVEST & CONSULT Skrevet kl. 08:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Super indlæg.

Hvorvidt vi har ramt bunden eller ej er ikke sikkert, men vil give Martin ret den skal nok lidt længere ned.

Efter min mening er det eneste som virkelig kan skabe noget vækst, er en skattelettelse både for private og selskaber. Det giver alle der er i arbejde, flere penge mellem hænder hvilket kan blive brugt til forbrug. Dette skaber arbejdspladser og så får vi alle dem som er arbejdsløse i dag, i arbejde.

Hvis selskabsskatten lettelse vil der være flere midler i virksomhederne til investere, som i det lange løb også vil skabe flere arbejdspladser.

Det er bare min mening. 

23-årige iværksætter. Cand. IT studerende og arbejder som IT-Konsulent i en virksomhed i Aarhus og hos LEGO. 

Fra Odense
Tilmeldt 7. Mar 11
Indlæg ialt: 155
Skrevet kl. 13:44
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Cookie

Jeg kan ikke undgå at blive inspireret af følgende vise ord:

"Nogle vil ikke tro på noget, før de ser det. Andre ser det, fordi de tror på det"Smile

Kh. Jens L. More

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46616
Fra  John Hannover Skrevet kl. 18:21

Jens L. More:

"Nogle vil ikke tro på noget, før de ser det. Andre ser det, fordi de tror på det"Smile

Kh. Jens L. More

Det er også gode ord, og hvad der er bedst er ikke så let at afgøre. Det spændende er, om nogen med sikkerhed kan sige at bunden på måske 3 års sigt ligger længere nede eller ikke. Det påstår jeg er meget vanskeligt at spå om. Historien vil pege på at den ligger højere, men omvendt skal historien vel engang vise sig erfaring der kan være billet til et tog der er gået.