Super indlæg. |
Hej Cookie
Jeg kan ikke undgå at blive inspireret af følgende vise ord:
"Nogle vil ikke tro på noget, før de ser det. Andre ser det, fordi de tror på det"
Kh. Jens L. More
Super indlæg. |
23-årige iværksætter. Cand. IT studerende og arbejder som IT-Konsulent i en virksomhed i Aarhus og hos LEGO.
Det er også gode ord, og hvad der er bedst er ikke så let at afgøre. Det spændende er, om nogen med sikkerhed kan sige at bunden på måske 3 års sigt ligger længere nede eller ikke. Det påstår jeg er meget vanskeligt at spå om. Historien vil pege på at den ligger højere, men omvendt skal historien vel engang vise sig erfaring der kan være billet til et tog der er gået. Er man nervøs for sine penge, er aktier ikke lige stedet for tiden, er man ikke, så viser al historie trods alt, at de nemt kan være det. Jeg ville undlade græske statsobligationer og visse klare aktier, men hele verden går ikke i langvarig resesion, det gør Europa måske nogle år i værste fald, og måske USA, men verden er mere end det. Du kan ha helt ret i en meget dybere bund - vi ved det bare ikke, og vidste markedet det - så var bunden der i morgen vh |
6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER
Min gratis blog www.johnhannover.com