Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Apps til iPad til notetagning og -struktur

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Bogense
Tilmeldt 7. Aug 11
Indlæg ialt: 80
Skrevet kl. 15:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er

Jeg bruger pt mest min iPad til email og websurfing... men jeg skal i gang med at bruge den til notetagning og mødehåndtering.

Er der nogen der har gode forslag til, hvordan man let bruger iPad til notetagning inkl. arkiveringsstruktur, så noter kan graves frem igen - måske som min gamle notesbog :-) ?

mvh

Anne Kathrine

Tilmeldt 11. May 05
Indlæg ialt: 133
Skrevet kl. 10:08

Hej

Evernote er kongen. Simplenote er... ja.. mere simpelt. Noget helt genialt med Evernote er at du kan tage billeder af tekst som så efterfølgende er søgbart. Hent begge to ned (gratis) og se hvad du selv synes.

Jeg er iøvrigt selv gået hen og er blevet dybt afhængig af at lave mindmaps... TIL ALT. Der er nogle forskellige blandt andet Mindjet og Mindmeister. Forskellen på de to er hvordan man arbejder med dem på PC'en efterfølgende. Her er Mindjet lidt mere sofistikeret (og dyrt). Igen skal du nok selv researche lidt hvis du går i den retning.

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Nov 09
Indlæg ialt: 770
Fra  HLnet Skrevet kl. 10:13

Som Steffen skriver så bør du tage et kig på Evernote. Det er virkelig fantastisk og meget brugervenligt. Dine noter bliver direkte synkroniseret op imod "skyen", så du altid har direkte adgang til dem fra enten din iPad, PC, Mac, iPhone etc.

 iPhone 6

Tilmeldt 14. Apr 10
Indlæg ialt: 975
Skrevet kl. 10:22
Fra Bogense
Tilmeldt 7. Aug 11
Skrevet kl. 10:30

TAK!

Jeg skal lege med Evernote i aften! og måske en Mindmeister :-)

mvh

Anne Kathrine

Fra Bogense
Tilmeldt 7. Aug 11
Skrevet kl. 12:37

Nu med evernotes på ipad, computer og telefon! Genialt!

Tilmeldt 14. Jun 11
Indlæg ialt: 195
Skrevet kl. 14:42

Hej

Jeg har ikke nogle ideer til det :S men måske kan du svare på mit spørgsmål for overvejer at købe en iPad men alle siger det er beder med en barbar det jeg vil bruge den til er at blogge og kikke mails og bestille ordres ved min grossist, alt dette gør jeg fra min iPhone til daglig men det er ikke så nemt syndes jeg :S

Få dig en neglelak der holder længe og i mange farver.

Fra Bogense
Tilmeldt 7. Aug 11
Skrevet kl. 15:01

iPad'en er super til at tjekke emails, browse websites og klare enkle opgaver via nettet. Men jeg vil ikke anbefale den til større skriftlige opgaver - så er en computer nemmere at arbejde på.

iPad'en er i øvrigt også super at læse på - og med evernotes vil jeg selv prøve at bruge den til møder.

Jeg er ikke vild med tastaturet (rammer "ved siden af"), men det er nok en vanesag.

Plussiden - den fylder intet, den vejer intet, den er smart Smile og så er den altid klar til brug (jeg synes faktisk, at batteriet er meget rimeligt).

alt i alt - jeg er en glad iPad-indehaver, men jeg kan ikke undvære min bærbare til de mange timers tekstarbejde :-)

Måske kunne du låne en et par timer og teste, om det er noget for dig?

mvh

anne kathrine

Fra Odense C
Tilmeldt 12. Aug 10
Indlæg ialt: 54
Skrevet kl. 15:18

Apples eget Pages tekstbehandling findes også til iPad.

Webudvikling i .NET - Regard webbureau - Odense

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)