Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Foretrukne energi-drik - spørgeskema...

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 16:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Et voksende marked, en voksende trend... mange spillere...

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 17:36
Lige en henkastet bemærkning; historien om RED BULL (artikel ifm. Forbes Magazine - oversat af min norske bizpartner, Asbjørn - derfor på norsk... men norsk er jo blot dansk uden stavekontrol som vi siger i Frederikshavn - men vi har jo også Palmestrand og snart et skicenter - så hvad betyder lidt norsk... ;-)

Forbes magazine---- Det er et spennende magasin og denne utgaven handler om en gruppe på 620 personer som har noe felles. De er alle Dollar-Milliardærer.

Jeg startet lesningen om den første personen de omtalte og etter som historien skred frem, fant jeg sterke innsikter i det som gir suksess og som jeg gjerne vil delen med deg.

Historien var om Dietrich Mateschitz.
Jeg kjente ikke navnet hans jeg heller, men ved å lese videre fant jeg ut hva han hadde bygget. Har du sett en energidrikk ved navn "Red Bull" som er blitt en stor suksess i USA og verden over de siste 5 årene?

Det var det han startet og som nå gjør at han er verd enorme 2 milliarder dollar. Men her får du det som er viktig: Jeg vil dele med det 3 suksessinnsikter som jeg fant i han utrolige suksesshistorie som DU kan bruke i dit liv og business fra og med i dag. Er du klar?

La oss sette i gang!

1) Bruk langsiktig perspektiv.
Svært mange mennesker starter på en ide, holder på en måned, det virker ikke. Så i gang med en annen ide, det fungerer ikke og de gjentar denne prosessen i det meste av sine voksne liv. (Sjekk med oversetteren, han kan fortelle deg eksempler fra sitt eget liv!)

Øyeblikkelig belønning er det altfor mange mennesker ønsker seg. Jeg vet dette like godt som andre fordi jeg har vært skyldig i det samme for noen år siden.

La meg sitere fra artikkelen:
"I løpet av de neste 3 årene jobbet Mateschitz med drikkens formula og utviklet en strategi for markedsføringen"

Mateschitz og alle STORE entreprenører tar et LANGSIKTIG OVERBLIKK, ikke en uke eller en månedslang sikt. De innser at store ting trenger tid til å utvikle seg og bygges.

De innser at de må gjøre mange feil for å finne ut det som fungerer.

Svært mange av oss har million dollar ideer og vi gir opp ALTFOR tidlig. Se på din ide i et 1 år, 3 år eller lengre perspektiv. Det vil gi deg det "rom" du trenger for å utvikle deg selv og din business.

Vi trenger alle å fortjene retten til å bli velstående og det finner sted gjennom utholdenhet, tålmodighet og handling.

2. Ignorere de som sier NEI.
Det er en tid for å lytte til dine venner og tid til å at du ikke skal gjøre det, og Mateschitz er virkelig glad han ikke lyttet. (Det samme er oversetteren!)

Fra artikkelen: "Før lansering leide Mateschitz et markedsundersøkelsesfirma for å teste Red Bulls aksept. Resultatet var en katastrofe. Folk rodde ikke på smaken, logoen eller merkenavnet….Jeg har aldri opplevd noe så nedslående."

Trodde  Mateschitz 100% på sin ide? Det kan du skrive opp! Det er en tid for å lytte til markedet og en tid for å satse for fullt. Mateschitz var 100% sikker i sitt hjerte og gikk for fullt inn for sin beslutning.

3) Single og Doble
Jeg pleide å gå for toppen og millionene før jeg hadde tjent hundrelapper og tusenlapper. De fleste mennesker faller i denne fellen.

En av de store ting som forandre mitt liv var å gjøre mine mål mindre og feire de små skritt og fremganger. Vi vet alle at vi må tjene $500 og $5,000 før du kan tjene $50,000 og&n

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Fra valby
Tilmeldt 29. Nov 06
Indlæg ialt: 112
Skrevet kl. 17:37
Hej Lasse..

Jeg drikker flere af slagsen men kun for smagens skyld.. Skal det være for virkningens skyld vælger jeg den "rigtige" redbull som kan købes i div kineser kiosker rundt om i landet, dog skal man spørge efter dem da de jo ikke er lovlige og oftes ligger i baglokalet.. Regner med at du mener de små glas flasker med kinesisk skrift og en tyr på, når du siger de "rigtige"..?? 

Der er en gang lavet en test på de lovlige energi drikke som sælges her i Dk, som viser at for at få en virkning ud af dem skal man drikke 33 af slagsen men så får man ihvertfald også brug for en massere energi for at nå toilettet hurtigst muligt, griner..

Mvh Mads

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 17:42
Dato: 31-03-2007 17:37:06 Forfatter: Massen

Der er en gang lavet en test på de lovlige energi drikke som sælges her i Dk, som viser at for at få en virkning ud af dem skal man drikke 33 af slagsen men så får man ihvertfald også brug for en massere energi for at nå toilettet hurtigst muligt, griner..

Mvh Mads

Det ved vi jo godt... sukkervand med lidt guarana i (meget lidt...) - men det er jo blev trendy... og så smager de jo friske!
Men korrekt... for virkning skal man hoppe ombord i en Red Bull (og netop fordi de virker, så må de heller ikke sælges herhjemme jo...)

MVH

Fra 6920 Videbæk
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 904
Fra  EDZO Skrevet kl. 08:34
Jeg vil da også gerne give et hep til den fantastiske Mountain Dew der nu kan købes på alle Hydro-Texaco stationer. Desværre er der ikke så meget koffein i den, som dens bror i USA.

EDZO - Håndlavede accessories til mænd, som butterflies, bælter og hatte.

Fra Online
Tilmeldt 12. Feb 07
Indlæg ialt: 101
Skrevet kl. 14:45
Hej Lasse,

Sorry; "dumt" spørgsmål - Du ved da at jeg er "helse-freak" og ikke ku´ drømme om at stoppe mig med den slags GIFT ;-)

Så jeg drikker naturligvis kun noget der godkendt og påviseligt sundt;

XtraSharp - fra www.immunotec.com/dubli

Held og lykke i Din videre søgen ;-)

Knus fra Tina

Tina Jonasen

ThinkInNewAreas

Fra Hinnerup
Tilmeldt 26. Oct 05
Indlæg ialt: 707
Skrevet kl. 15:00
Rød Merrild 103, Det virker, er lovligt, og så har jeg lige hørt her til morgen i radioavisen at 3-5 kopper om dagen også skulle være sundt.
Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 13:51
Dato: 03-05-2007 14:45:02 Forfatter: TINA JONASEN Hej Lasse,
Så jeg drikker naturligvis kun noget der godkendt og påviseligt sundt;
XtraSharp - fra www.immunotec.com/dubli

Leveres det også til Dänemark...?

MVH

Fra Online
Tilmeldt 12. Feb 07
Indlæg ialt: 101
Skrevet kl. 17:11
Ja, alle Immunotec´s produkter leveres til eget forbrug - af mig, gennem mit firma i Spanien !

Tina Jonasen

ThinkInNewAreas

Fra Aarhus
Tilmeldt 10. May 06
Indlæg ialt: 687
Fra  BreakBuddy Skrevet kl. 18:24
Hmm nu er der nu ikke meget trendy ved at stå med hvid plastik flaske og "være sund".... påviseligt eller ej.
En energi drik er mere en troes retning en faktuel "energi" en energi der kunne boostes meget mere gennem meget andet. meeen. Se cult, de har listet det ind af bagvejen. Da jeg i min tid som afrydder på Frederikshavns eneste diskotek, så  var det da cult man blandede sprutten op med. Der var et eller andet over at stå med den lidt dyrere sodavand... det var jo energi drik, lidt ligesom Red Bull (og når man er 18 ser noget der minder om skiferie og søvnløse nætter, så er det noget der batter) At Cult nu kan købes som "almindelig læskedrik" ja det jo bare skønt (Personligt har jeg aldrig været fan af smagen, men trendy det var det ) Når man så betragter Cult som produkt idag (efter at være sparket ud af samarbejdet med Carlsberg/Tuborg) så er det ikke den almindelige energi drik der præger nattelivet. Nej det er færdigblandede drikke "Cult shaker"... Ja back to basics kan man sige... Hatten af for cult de har klaret det godt. Om Carlsbergs kopi overhaler dem lader jeg stå i det uvisse. Men marketingssiden hos cult har fandme været superb (Hvem husker ikke feministerne udtale sig om de flotte plakater med et bryst og en cult... Medie omtale når det er bedst.) Men der er da ingen tvivl om red bull banede vejen... Cult fuldte conceptet til dørs... (Hvilket skisportssted har ikke en Flügel på menu kortet).... "It all ads up to alkohol and poor judgement"

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)