Du mangler heroin og appelsinjuice på listen, Lasse :) Heroinen kan evt. erstattes, eller suppleres, af opiumdråber. Og et lille drøs coke på toppen giver lige det der ekstra pift, du ved
Dato: 06-05-2007 18:43:18 Forfatter: Mikkel deMib Du mangler heroin og appelsinjuice på listen, Lasse :) Heroinen kan evt. erstattes, eller suppleres, af opiumdråber. Og et lille drøs coke på toppen giver lige det der ekstra pift, du ved
HAHA! Ja, den er go´ med dig, Mikkel - men jeg skal tage dine punkter med i dine overvejelser næste gang jeg kaster et spørgeskema i spil ;-)
MVH
Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic
Er også med på coke vognen, sprøjter man det giver det en hurtigere virkning. Man kan træne på det i 7-10 timer, man er bare god damnit øm dagen efter. Men hvad gør det, bare man kommer til at ligne Peter Andre inden jul
Jeg føler mig godt nok lidt sat udenfor flokken her, jeg plejer altid at have en halv liter vand indenfor rækkevidde på kontoret og derhjemme... Men det er sikkert også sundt :-)