Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Drikker du kaffe? Med andre end dig selv? ... så se her! :o)

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 11. Feb 11
Indlæg ialt: 315
Fra  1264 Skrevet kl. 15:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,5 stjerner givet af 2 person

Kære alle

Jeg tillader mig lige at reklamere for det første IRL-netværksgruppemøde her under Café og Hygge. At netværke kan man bare ikke få nok af, så udover den tråd hvor det hele startede + et indlæg under Events, så får I den også lige her :o)

"Skal vi netværke IRL ?

Jeg prøver med denne ene invitation at se om der er interesse for at ses "live" ... hvis der er interesse kunne vi evt. gøre det til en tilbagevendende event.

Det bliver et helt uformelt netværks-"møde", hvor man bare kommer hvis man har tid og lyst.

Med et tidspunkt som kl .9.00 behøver ingen af os at skulle afbryde et eller andet i løbet af dagen. Vi kan alle starte med en kop god morgenkaffe, få os en snak / gode fif / osv. osv. ... og så selvfølgelig få sat et levende ansigt på alle de navne som vi kender fra Amino.

Jeg har valgt Baresso, fordi man både kan få en god kop morgenkaffe + evt. lidt spiseligt til, den ligger centralt for alle (tæt på Nørreport Station) og så har den en 1. sal, hvor der nok vil være et par stole til os.

Baresso på Vimmelskaftet 48 får ihvertfald besøg af mig på tirsdag kl. 9 ... kommer du også? Jeg sætter mig på 1. sal (Bare sådan af nysgerrighed må du meget gerne lige give mig et praj på susan@1264.dk, så jeg ved om jeg skal nyde kaffen alene eller sammen med andre) :o)"

Masser af hilsner
Susan :o)

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 16:04

Godt initiv! :-) ... Jeg har et møde i København kl 11 så jeg vil lige overveje om jeg kan komme lidt tidligere af sted.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 11. Feb 11
Indlæg ialt: 315
Fra  1264 Skrevet kl. 08:03

Hej Lars

Takker :o) ... og jo flere jo bedre. Hvis ikke du når det denne gang, så kommer du bare med en anden gang.

Susan :o)

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 21:45

Hej Susan,

Jeg kan desværre ikke nå at komme i morgen alligevel! :-S Jeg kom til at presse et møde mere ind i kalenderen.

MEN... Jeg er da noget skuffet på dine vegne over at der ikke er flere der har vist interesse for dette glimrende morgenarrangement!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:50

Jeg har sat vækkeuret til kl. 6, så jeg kan nå at være på Vimmelskaftet  kl. 9 - jeg kommer helt ude fra Ølstykke...

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 22:35

Supergodt initiativ!

/Nordjylland - desværre, i det her tilfælde :-)

Sparetips på Sparefeber.dk

Tilmeldt 16. Jan 07
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 22:45
Kan desværre ikke komme imorgen, men en anden gang forhåbentlig.
Fra Svendborg
Tilmeldt 28. Nov 10
Indlæg ialt: 310
Skrevet kl. 23:23

Rigtig god idé..

Jeg er desværre fra Fyn, så jeg kan desværre ikke komme, men håber der er mange andre der er interesseret i at deltage..

Mvh

Simone

Kro i hjertet af Fyn til salg.. Kauslunde Kro med mange muligheder!

www.Kauslunde-kro.dk

Tilmeldt 16. Jan 07
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 22:04
Ja dukkede alligevel op, og takker for et hyggeligt møde. Håber der kommer flere af dem :)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:10
Side 1 ud af 2 (11 indlæg)