Flere kender sikkert til, at man har en eller flere ideer, men ligeledes er fuld beskæftiget med andet, at man ikke føler man kan løfte den nye ide alene.. Jeg har en ide der i første omgang udelukkende vil være en online-virksomhed. På sigt kan produktet udvikles til offline. Umiddelbart mener jeg at det kan blive en god forretning på sigt, men vi kan ikke blive rige på det. Så er det sagt. Men med den rigtige indsats, burde der andet år være ca. 1 million i omsætning. Hvor meget af beløbet der skal investering i markedsføring, skal partnere indbyrdes afgøre. Nok i form af en kontrakt inden samarbejdets start. Der vil ikke være nogen investering, da partner nr. 2. vil lave portalen U/B. På nuværende tidspunkt er vi to partnere, og vi søger yderligere to. 1. Undertegnede med ideen, erfaring indenfor marketing, samarbejdsaftaler, sponsorater 2. Webdesigner der vil designe og programmere portalen/hjemmesiden 3. En person der kan samle indhold, fylde hjemmesiden, SEO erfaring 4. En person der har erfaring med telemarketing/salg, der vil kræve at personen har dagtimer til rådighed. Omkostninger forbundet med telemarketing (telefonregning) vil blive dækket af alle partnere. Men ingen vil få løn for den tid de bruger på projektet. Alle parter får 25% forretningen. Jeg forventer at alle partnere bruger minimum 10 timer om ugen på dette projekt og vi burde i løbet af 3 uger have hjemmeside, indhold og emner klar, hvor salget kan begynde. Jeg har erfaring fra to lignende projekter (bl.a. Stressterapi.dk), hvor det er en succes, men da jeg er alene om det, har det ikke den hastighed, jeg gerne vil have. Vi vil alle 4 uddelegere arbejdsopgaverne og eneste investering i starten vil være en kontrakt udarbejdet af en advokat. Det skal være en kontrakt der beskytter alle partnere, og ligeledes ikke skader projektet hvis en partner ikke lever op til forventningerne. For mere info, skriv PM eller på atak (a) atakos . com |
Der er kommet en del mails vedr. partner 4, men ingen partner 3 (SEO ekspert m.m.)
Er der ingen?