Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback til en side med BallonMænd

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 10. Sep 07
Indlæg ialt: 67
Fra  BallonMand dk Skrevet kl. 12:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er

Børn har alle dage været facineret af ballondyr, så ballonmænd til fødselsdage er altid et godt produkt. Jeg har i mere end 20 år optrådt bl.a. med ballondyr, men har fået så meget at lave at jeg har startet en service hvor man kan få en ballonmand hjem til sig i det meste af landet - og endda til en meget fornuftig pris. Konceptet præsenteres på http://www.BallonMand.dk

Jeg har fået opsat siden, og teksten er gennemgået med hjælp fra http://bzrtxt.dk.

Nu vil jeg meget gerne have jeres input
- Hvis du skulle bestille en ballonmand, hvad kunne du tænke dig var anderledes?
- Hvad mener du jeg kan gøre ved siden så den bliver bedre?
- Er der gode ideer til hvordan jeg får de sociale medier mere med på siden?

Jeg ser frem til at høre dine ideer

Med venlig hilsen
Lars Lottrup
BalloManden

Ballondyr til fødselsdagen! Book en ballonmand til fornuftige priser på www.BallonMand.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:47

Jeg synes, at hjemmesiden generelt er rigtig god, fordi den med det samme signalerer fest og sjov.

Det er godt, at der er et foto af en ballonmand i aktion på forsiden. Fotosiden med eksempler er glimrende.

Jeg savner en side Om eller profil, så man kan læse om de ballonmænd M/K, man lejer.

Kontaktsiden er fin med formularen, men drop feltet Beskedemne! Det er ikke nødvendigt at ulejlige potentielle kunder med ekstra indtastningsarbejde. Som en del af teksten for at hjælpe læsere på vej, kan du skrive, at man bør indtaste dato/periode for hvornår man ønsker at leje en ballonmand.

Jeg vil anbefale en generel korrekturlæsning på hele hjemmesiden, for der er temmelig mange ubehjælpsomheder rundt omkring.

Du kan godt skrive en punktopstilling med det, man får, når man lejer en ballonmand.

Nederst til venstre er der et felt, hvor du skriver:

"Søger du underholdning?
Vores ballonmænd leverer ikke underholdning, men ballondyr.
Søger du underholdning til festen, så skal du forbiwww.BallonManden.dk, her finder du underholdning for alle aldre. "

Det er lidt selvmodsigende. Folk søger jo NETOP underholdning! Jeg ville snarere skrive noget med:

"Søger du underholdning?
Underholdning er altid en del af det, vores ballonmænd leverer, men primært er det ballondyr.
Søger du underholdning til festen, så skal du forbi www.BallonManden.dk, her finder du underholdning for alle aldre. "

Fra Odense
Tilmeldt 10. Sep 07
Indlæg ialt: 67
Fra  BallonMand dk Skrevet kl. 09:20

Tak for dine kommentarer. Jeg har ændret kontakt formularen, så den passer mere til hvad jeg har brug for at vide. Er der stadig for mange felter?

God pointe med at få siden gennemlæst for stavefejl, det vil jeg få gjort hurtigt.

Ang. formuleringen omkring underholdning, så er den svær, men jeg kan godt se hvad du mener, og vil forbedre den formulering.

Tak for feedback.

Ballondyr til fødselsdagen! Book en ballonmand til fornuftige priser på www.BallonMand.dk

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:41

når laves titler tænk hvad ser folk først det er ikke fest og farver , men lej en ballonmad til fest og farver sådan tænkes hele siden igennmem

husk hvad ser folk første folk har fart på og kan tit ikke se lange url ud på google.

interne links husk hver gang et kerne ord nævnes linker du hen til denne side der omhandler dette emme og husk start ud med emme ord i h1 overskrift på den side du linker til med dit kerne ord

vis haves CVR nummer ville jeg også frem med det , for det skaber lidt mere troværdighed

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Herning
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 842
Fra  Thissocks.dk Webbureauet Far & Søn Skrevet kl. 23:50
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg synes designet er meget grønt. Det minder mig mere om et havecenter end farverige balloner. Prøv evt. at overveje et redesign med nogle flere farver. Og måske nogle balloner som ikoner :o)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)