Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Slavehandlen går trægt nu til dags!

Side 1 ud af 3 (27 indlæg)
Tilmeldt 7. Aug 11
Indlæg ialt: 40
Skrevet kl. 10:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej allesammen

Vi er to gutter som har fået lavet et site for som hedder www.slavehandel.dk. Ideen er at det er et casual sted for folk at smide de mindste jobs de har i hjemmet op. Typisk jobs i den lave prisklasse.

Jeg søger lidt forskellige indspark til, hvordan vi kan gøre siden endnu bedre, både mht. design og/eller søgemaskineoptimering. Udover det søger jeg inspiration/meninger til vores "opret bruger" del, da vi oplever at folk går i stå på halvvejen - Altså de afslutter ikke deres registrering og søger et svar om vi kan gøre det mere simpelt og/eller attraktiv at gå hele vejen.

På forhånd tak for hjælpen :)

Stefan

Slavehandel.dk er alle de små jobs samlet på et sted. Få hjælp til ALT.

Fra Aarhus
Tilmeldt 4. Jan 11
Indlæg ialt: 1085
Fra  Linde-media Skrevet kl. 10:38

Slavehandel.dk... det har en lidt negativ klang, synes du ikke? :=) Det skal nok få en masse opmærksomhed, men om det bliver taget seriøst, det ved jeg ikke.

Tilmeldt 7. Aug 11
Skrevet kl. 10:40

God point Andreas og det er hele grunden til, at vi har udskudt en egentlig lancering. Men af markedsføringsmæssige årsager og en tro på folk humor, har vi valgt at lade den være sådan indtil videre :)

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 1987
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 10:54

Hehe meget sjovt koncept :) Bliver spændende at følge..

Ejer af Winkwink & Magentoxperten. 

Tilmeldt 7. Aug 11
Skrevet kl. 11:13

Vi håber da at formidle mange småjobs, men der er lige de ovennævnte problemstillinger :)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 12:23

hvordan vil i videre formidle hjemmeside domænet der der jo slavehandle på når man kigger på domænet, hvorfor ikke starte en normal job portal der findes flere gode navne hurtigjob.dk letjob.dk

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra 8600 Silkeborg
Tilmeldt 12. Jun 10
Indlæg ialt: 1458
Fra  Firm 2 Halfdan Timm ApS Skrevet kl. 12:26
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Jeg tror faktisk at navnet kan være dét skub, der gør netop jeres portal succesfuld i stedet for de andre forsøgende (jeg kan huske småjobs + mikrojobs og lignende Fiverr forsøg). Siden ser hammerflot ud - Jeg sad og kvælte et lille grin, da jeg så på den. Og det er absolut positivt ment! Skype-Smile

Især de ikoner I har af en slave og en slavepisker fortjener Pagerank 8 alene.

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 12:35

kanonnavn og godt med lidt provokation :-)

tror det giver godt med opmærksomhed, super flot side

mikkel

Tilmeldt 27. Nov 09
Indlæg ialt: 305
Skrevet kl. 12:44

kanon side , nemt overskulige og jeg ville sikker ligge i husk liste , til og besøge hverdag .Håber der kommer flere announcer .

Fra København
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 124
Skrevet kl. 12:45

Temaet med slavehandel er super - hold fast i det og lad det endelig være et gennemgående tema på siden.

Ja ja, I skal da nok få stødt et par gamle tanter hist og her, men det er nemt at huske og nemt at komme i medierne med.

Mht. oprettelse af profil: Som det er nu, skal brugeren oprette en profil for overhovedet at få lov til at indtaste data. Overvej at lade brugeren oprette slave eller job først og gør så opmærksom på, at det kræver en brugerprofil på sitet at gennemføre oprettelsen.

Hvorfor rose sig selv, når man har kunder til det? Se vores AdWords-referencer.

Side 1 ud af 3 (27 indlæg)