Er der nogen, der vil give mig en pris på: |
Hej Lisbeth,
Jeg vil meget gerne vende tilbage til dig med tilbud på opgaven, skal lige regne lidt 

Er der nogen, der vil give mig en pris på: |
Lisbeth Toft Jensen, FISKEHUSET Thisted
eButik: www.fiskehuset.com + alm. hjemmeside på fiskehuset.dk. Se også opskriftermedfisk.dk
Hej Lisbeth, Jeg vil meget gerne vende tilbage til dig med tilbud på opgaven, skal lige regne lidt ![]() |
Du kan også kontakte Button Boss Recru www.buttonqueen.dk De laver alt inden for reklameartikler, og det er altid i en rigtig god kvalitet! |
Hilsen Martin
Denker Media oversættelsesbureau
Til Martin: Jeg har selvfølgelig en leverandør, der plejer at levere, men jeg vil gerne give en Amino mulighed for at lave ordren, da det er et supergodt netværk, men prøvede dog lige at følge dit link, men lukkede desværre igen straks, da mine højtalere blev fyldt af musik, og det virker bare så useriøst på mig. |
eButik: www.fiskehuset.com + alm. hjemmeside på fiskehuset.dk. Se også opskriftermedfisk.dk
Man skal ikke altid bedømme et firma efter deres hjemmeside. Bare se på Google. |
Hilsen Martin
Denker Media oversættelsesbureau
Det kan godt være at du skulle gå ind og give dem et tilbud på en ny hjemmeside. Lige meget hvor dygtige de er, så MÅ det bare koste kunder med den hjemmeside. Jeg ved at jeg aldrig kunne finde på at handle hos et reklamebureau som ikke har forstået vigtigheden af en online profil, som potentiel kunde ender man jo i en situation hvor man kun kan side og gisne om hvad der ellers lige er smuttet for dem. Den side de har nu var vel forældet 2000 hvis ikke før, og det er alligevel et stykke tid siden. Specielt kritisk bliver det da man opdager at der står webdesign listet som en af de produkter de leverer. Nå men nu skal jeg nok lade tråden være, og så må i ellers undskylde det her for tråden totalt irrelevante indlæg. /Peder |
|