Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mamut ERP løsning - er det noget værd?

Side 1 ud af 3 (23 indlæg)
Fra Århus
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 378
Fra  Thomsen Business Information Skrevet kl. 18:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej
Jeg har med posten fået tilsendt en CD med et gratis fakture, webshop, CRM system. Det kan opgraderes til et fuld administrativt system. Det ligner et Oracle ERP system, men er specielt udviklet til virksomheder mellem 1-50 ansatte.
Det ser meget interessant ud, men jeg er skeptisk, da det kan for meget til en for lav pris. Er der nogen, der har erfaringer med løsningen fra www.mamut.dk ?
Kh
Mogens

Tilmeldt 27. Aug 05
Indlæg ialt: 48
Skrevet kl. 19:09

Har selv fået samme pakke / brev ind af døren.

Jeg har prøvet systemet. Men syntes ikke rigtig om det. Syntes det er meget forvirende.
Men alle har jo deres smag på hvordan sådan noget skal se ud. Det er dog ikke noget jeg vil bruge i fremtiden. :) Så hellere give lidt mere for det og få noget ordenligt man kan bruge og ikke bliver forviret over. :)

-Per
Fra Lissabon
Tilmeldt 27. Jul 05
Indlæg ialt: 792
Skrevet kl. 19:53
Jeg har den store pakke (Enterprise) liggende, men der går lidt før jeg får kigget på det. Vender tilbage med en mening herfra - til den tid.
Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 09:24

Efter at have ventet i det meste af to måneder, dukkede min gratis CD op i fredags. Jeg fik mig taget sammen til at installere det i går, og har leget lidt med det. Mine forventninger var store, for det ser godt ud på deres website, men jeg synes at det er unødigt kompliceret at bruge. OK, måske burde jeg læse diverse manualer og hjælpefiler igennem, men jeg er altså den type der forsøger først og læser bagefter.

Hvis softwaren så ellers er bygget brugervenligt op, giver det mig normalt ikke problemer, og jeg har stakkevis af uåbnede manualer i original folie liggende. Men med Mamut bliver jeg nok nødt til at kigge lidt i manualerne - hvis jeg gider fortsætte med at bruge det

Jeg ved godt at man ikke får guld foræret, men jeg er alligevel lidt skuffet over Mamut iværksætterpakken. Det kan faktisk ikke meget mere end Outlook 2003 add-on modulet Business Contact Manager som gratis kan downloades fra Microsoft. BCM er til gengæld så let at bruge, at man ikke engang gider lede efter manualen.

Det kunne være interessant at vide hvor mange der opgraderer Mamut til betalingsversionerne - jeg havde faktisk selv overvejet at købe det før jeg prøvede iværksætter versionen. Nu er jeg lidt i tvivl...

mvh Carsten
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12314
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 09:42
Jeg har selv købt og betalt for en Mamut backupløsning, som så ud til at dække mine behov. Men efter flere timers snak med den Norske support (som var vældig hjælpsom) og 3-4 reinstallationer, må jeg erkende at produktet bare ikke virker på min maskine, som er en standard XP ting.
Hammer frustrerende..

Dbh Martin
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9731
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 10:13
> må jeg erkende at produktet bare ikke virker på min maskine, som er en standard XP ting.

Det skulle vel aldrig være en Dell? De virker aldrig
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 10:16
He he nej, det er en IBM der kører mere end fint.

Dbh Martin
Tilmeldt 4. Oct 05
Indlæg ialt: 196
Skrevet kl. 10:22
Dato: 11/29/2005 10:12:35 AM Forfatter: Mikkel deMib
Det skulle vel aldrig være en Dell? De virker aldrig

Er meget interesseret, Mikkel... Hvad er der galt med Dell?
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9731
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 10:57

> Er meget interesseret, Mikkel... Hvad er der galt med Dell?

Jeg tror denne tråd bliver for lang hvis jeg skal liste alle problemerne der er med Dell - både generelt og i forbindelse med min nuværende Inspiron 8600 notebook. Så den korte version er: Alt. Alt er galt. Det er det mest elendige lort jeg nogensinde har haft. Til gengæld kostede den så 30-40% mere end tilsvarende maskiner fra andre leverandører. Svindel og humbug er hvad det er. Lort, lort, lort. .... Fik jeg sagt, at jeg synes de er nogle narhatte? Køb aldrig Dell - med mindre du er eksperimenterende kunster og blot skal bruge den til at spraymale blå og sømme op på væggen.

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 11:12
Ha ha ha ha ha, du bliver sgu aldrig diplomat Mikkel. Men jeg kender det godt, en bærbar der ikke virker kan gøre en fuldstændig vanvittig
Side 1 ud af 3 (23 indlæg)