Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor starter jeg

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. Jul 11
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 10:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja nu sidder jeg jo med en lille drøm om start af virksomhed men overvejer hvilken, min passion er jo rejser, og derfor tænkte jeg jo at det kunne være en virksomhed som udarbejdede prisoverslag, elektronisk, eller per brev.

Prisoverslaget kunne bestå af.

Flypris

Hotel 

Samt guide til destinationen.

Det eneste folk skulle var at sende en forespørgsel med dato, antal rejsende, rejsebudget, hvorfra de vil rejser oo hvor til.

Men hvad skulle denne service så koste.

Og er det overhovedet en realistisk forretningsidé

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 1367
Fra  Market Extensions Styrpaavarmen Skrevet kl. 10:58

Jeg tror ikke det er specielt realistisk, der findes masser af services hvor du selv kan finde det på ingen tid. 

Derudover så vil du nok få problemer med at kunne være konkurrencedygtig på prisen, de store spillere opnår rabatter som du ikke kan få, plus du derudover skal have en indtjening selv. 

Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng? 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:10

Hmm god idé for os travle selvstændige. Har du kigget nogen over skulderen for at se, hvor lang tid det tager fra A til B, tager det f.eks. 3-4 timer at finde info om spændende steder og relevante hoteller, ja så tager det jo nok dig det halve (med erfaring) det kan du jo så gange med din ønskede timepris!

jeg synes jo selv at det at undersøge rejsemuligheder er en del af det at rejse :-)

Mange hilsner Peter

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)