Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjaelpeorganisationer.dk er klar til besøgende

Side 3 ud af 6 (51 indlæg)
Fra Måløv
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 832
Skrevet kl. 11:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er mulighed for at støtte Dansk Røde Kors's indsats i Afrikas Horn med et klik på en museknap. Der doneres 1 kr. pr. "synes godt om" op til i første omgang 500 kr.

http://www.hjaelpeorganisationer.dk/klik-for-afrikas-horn/

Har du som virksomhed lyst til at støtte - fx. matche hvad vi støtter, så finder vi ud af noget med noget link henvisning. En god måde at få samlet nogle penge sammen til Afrika.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 12:16

kan ikke se på siden men har forstået du tjener penge på siden, de fleste vil sikkert nok synes det er moralske forkert.

men jeg tror du kunne brande dit navn vis alt gik gratis videre lige som virksomheder der støtter et godt formål går op i at brande deres navn , din hjemmeside kunne udmærket brande din virksomhed vis alle forstod alt går til hjælpe organisationer .

lige vel hvad , vil der altid være mange der er mod der tjeners penge på andres nød og dette må se i øjne og sige sådan er det

lige vel hvad vil der altid være mange der godt kan lide , folk der giver gratis et budskab ud og ikke tjener penge på andres nød 

Du kunne evt. med logo nederste vi støtter hjælpe alt går videre gratis dit navn og logo og lige pludselige brander du dit navn positivt og udnytter fuldt ud denne markedsføring måde, kan være det underskud at give væk, men tit når støtter noget uden at forvente noget igen får man 10 gange positive effekt og derved vinder du i sidste ende

ud og videre formidle dit budskab og vind en god brand kampagne, det er en simpel måde at udnytte denne side på.

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 12:30
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Jeg har selv lavet noget ligende, men gad simpelthen ikke arbejde videre med det fordi jeg fik samme tur igennem vridemaskinen, som du er på vej til at få nu. Resultatet er, at nu kommer der slet ingen penge til nødhjælp . Hjælpeorganisationer er altså interesseret at få en række mennesker til aktivt at gøre reklame for deres kampagner via affiliate marketing  Det må åbenbart være en bedre forretning kontra indkøb af TV reklamer m.m.

Du køre en 1 kr støt kampagne. Det kan være du kan få Marie til at sende den ud via:

http://www.facebook.com/pages/Dit-klik-mulige-sponsorer-til-Stafet-For-LivetKr%C3%A6ftens-Bek%C3%A6mpelse/113305248760792

Fra Måløv
Tilmeldt 13. Jul 09
Skrevet kl. 12:33

Hej Michael

Der er udgifter i forb. med at få lavet sådan en side - bare så du lige ved det. Der tjenes ingen penge på, at jeg prøver at få folk til at støtte Afrikas Horn - det er penge direkte i hjælpeorganisationernes kasse.

Siden du anbefaler at alt omsætning skal bortgives til hjælpeorganisationerne, så kan du jo passende matche mit tilbud om, at supplere hvad vi samler ind. Dvs. når siden 500 "likes" så donerer du også 500 kr. Hvad siger du til det?

Fra Måløv
Tilmeldt 13. Jul 09
Skrevet kl. 12:34

Hej Casper

Som altid dejligt at høre fra et rationelt tænkende menneske :) Tak

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 12:49

Det er uetisk at dømme en indtjeningskanal ude fordi at 100% af beløbet ikke går til hjælp. I sidste ende går det ud over dem som faktisk har brug for hjælp.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 13:07

Maelstrom:

Hej Michael

Der er udgifter i forb. med at få lavet sådan en side - bare så du lige ved det. Der tjenes ingen penge på, at jeg prøver at få folk til at støtte Afrikas Horn - det er penge direkte i hjælpeorganisationernes kasse.

Siden du anbefaler at alt omsætning skal bortgives til hjælpeorganisationerne, så kan du jo passende matche mit tilbud om, at supplere hvad vi samler ind. Dvs. når siden 500 "likes" så donerer du også 500 kr. Hvad siger du til det?

Går der ikke meste til hjælp organisationer vis jeg sender pengene direkte til dem end de går igennem din side?

Man kan ikke kigge på om du har omkostninger vedr. siden, vi - jeg andre kigger på, hvor vores penge de giver meste

Fra Måløv
Tilmeldt 13. Jul 09
Skrevet kl. 13:28

Hej Michael

I forb. med Afrkias Horn går alle penge doneret til Dansk Røde Kors eller Folkekirkens Nødhjælp 100% ubeskåret til organisationerne. Så om du taster rodekors.dk ind i browseren eller bruger linket, så er det underordnet - det giver lige meget til deres indsamlinger.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 13:34

Maelstrom:

Hej Michael

I forb. med Afrkias Horn går alle penge doneret til Dansk Røde Kors eller Folkekirkens Nødhjælp 100% ubeskåret til organisationerne. Så om du taster rodekors.dk ind i browseren eller bruger linket, så er det underordnet - det giver lige meget til deres indsamlinger.

er det sådan med alle dem du linker til, vis jeg nu gerne vil støtte noget andet ?

Fra Måløv
Tilmeldt 13. Jul 09
Skrevet kl. 13:37

Hej Michael

Nej der er, som tidligere i tråden nævnt, affiliate-kommision på 5/11 af organisationerne - som typisk dækker over et løbende abonnement med månedlig betaling for fx. adoption af en orangutang m.m.

Side 3 ud af 6 (51 indlæg)