Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Min signatur rettet til...

Side 2 ud af 3 (26 indlæg)
Fra Skovlunde
Tilmeldt 21. Feb 07
Indlæg ialt: 405
Skrevet kl. 22:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 28-03-2007 22:27:04 Forfatter: Martin Tygsen 
Jeg synes din signatur er fin, et par enkelte linier og et billede.

Kære Martin!

1000 tak for din hurtige og positive tilbagemelding - så vil jeg ånde lettet op  
Hvis jeg ændre min signatur på et tidspunkt vil jeg have dine fine retningslinier i mende - Tak for dem!

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 22:55
Pia - Når du læser denne tråd bør du have i mente at Lasse''s signatur før var ligeså lang som hele hans første indlæg i denne tråd. Det er den slags signaturer folk er trætte af, fordi man har en 5-6 linier som Lasse har nu er helt iorden :)
Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 22:58
Dato: 28-03-2007 22:55:05 Forfatter: Martin Tygsen Pia - Når du læser denne tråd bør du have i mente at Lasse''s signatur før var ligeså lang som hele hans første indlæg i denne tråd. Det er den slags signaturer folk er trætte af, fordi man har en 5-6 linier som Lasse har nu er helt iorden :)

Hvordan er det nu Lars Larsen plejer at sige..... Markedsføring! Markedsføring! Markedsføring! ;-) ----aahhh ku´ ikke li´ dy mig ;-)
Iøvrigt nu vi er ved Lars Larsen:
Bogen han sendte ud til hele Danmark - hans historie free of charge - findes den evt. som e-bog a la Thorborgs mange bøger? For kan ikke finde den jeg fik... den er ellers alletiders underholdning!

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Tilmeldt 27. Nov 06
Indlæg ialt: 187
Skrevet kl. 22:59
Tak for det Lasse, har faktisk været temmelig irriteret over din lange signatur i et stykke tid..... :)

Mvh Magnus Høegh
Ecolight - Salg af billige stikkontakter

Fra Aabenraa
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 589
Fra  ABAKOMP ApS Skrevet kl. 23:03
Dato: 28-03-2007 21:19:18
Forfatter: Lasse Burholt 

Hehe! Nå... så 3 så ;-)

Faktisk 4.. jeg melder mig i rækkerne af dem der fik scroll krampe.

BTW hvis min også er for lang så bare en PM.. jeg skal nok lade være med lave "a big deal" ud af det.

Mvh

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Skrevet kl. 23:20
Lasse - jeg er ked af at sige det, måske virker den slags påtrængende markedsføring i MLM branchen men ellers ikke. Jeg tror mange synes din signatur er forstyrrende når de forsøger at læse en debat igennem og bliver derfor et irritationsmoment frem for reklame.

Jeg læser utrolig mange indlæg her på amino, og må indrømme jeg har aldrig nogensinde læst de linier du havde i din signatur.. så jeg aner egentlig ikke hvad de 20 linier gik ud på.

Næh hvis du vil være som Lars Larsen, så må du brande dig selv - på den gode måde...

Ved desværre ikke om hans bøger findes som en e-bøger

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 23:38

Dato: 28-03-2007 23:19:48 Forfatter: Martin Tygsen
Jeg læser utrolig mange indlæg her på amino, og må indrømme jeg har aldrig nogensinde læst de linier du havde i din signatur.. så jeg aner egentlig ikke hvad de 20 linier gik ud på.

Nu skyldtes de mange linier (i den forrige signatur) først og fremmest, at der var en linie for hver kontaktoplysning; MSN, SKYPE, mobil - samt en linie for hver enkelt link; LinkedIn, Ryze osv... faktisk er der - nu du selv bringer det på bane - ikke et eneste link der peger i retning af mit levebrød i Netværksbranchen.... Gotcha ;-)

Det er faktisk ikke lige sådan at se hvor jeg laver mine penge - og slet ikke når jeg ikke hidtil og ej heller nu linker til det i min profil - og det skyldes at jeg i Amino-regi synes min objektivitet skinner lidt bedre igennem når jeg - fortrinsvis - i netværksdelen på Amino kommentere og debatere andre selskaber, produkter m.m. UDEN at skilte direkte med hvor jeg hører hjemme i branchen. For branchekendte er der så tilgengæld ret så mange hints i linket "visitkort" ;-)

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Skrevet kl. 23:42
Nu skyldtes de mange linier (i den forrige signatur) først og fremmest, at der var en linie for hver kontaktoplysning; MSN, SKYPE, mobil - samt en linie for hver enkelt link; LinkedIn, Ryze osv... faktisk er der - nu du selv bringer det på bane - ikke et eneste link der peger i retning af mit levebrød i Netværksbranchen.... Gotcha ;-)

Hvem fik hvem i dette spil? det viser jo netop at jeg aldrig fik noget ud af din lange signatur, fattede ikke engang at det bare 17 forskellige muligheder for at kontakte dig... Så i sidste ende er det vel dig selv der har spillet fallit da, ihvertfald jeg, ikke fangede budskabet i din signatur.

Som den er nu er det meget lettere lige hurtigt at skimte den og læse - visitkort ( aha spændende klik! ) næste gang jeg ser din profil fanger mit blik måske din myspace profil.

EDIT: angående det ikke at sklite med hvor du hører til i branchen synes jeg det er helt fair :) jeg har af lidt de samme grunde også valgt ikke at skilte med mit firma, da mine indlæg herinde er personlige og ikke i firma regi.

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 23:44
Dato: 28-03-2007 23:03:22 Forfatter: RandomAccess
Dato: 28-03-2007 21:19:18
Forfatter: Lasse Burholt

Hehe! Nå... så 3 så ;-)

jeg skal nok lade være med lave ''a big deal'' ud af det.

Mvh

Nå ja ja... hehe! - om ikke andet fik jeg da lidt dialog ud af det... en sund dialog synes jeg da ;-)
Kan i grunden ret godt li´ din signatur...  enkel og ligetil!

Chill,

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 07:39
Hej Lasse

Jeg savner som gammel Frederikshavner (eller tæt på i hvert fald) at kunne følge med i den del af din signatur, som handlede om Clinton, Cooper og Palmestrande. Det er jo rart at kunne følge lidt med i hvad I finder på deroppe i Vendsyssel. Måske du kunne slette dine to kontaktlinier og sætte den linie på igen?

Hilsen Anders

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Side 2 ud af 3 (26 indlæg)