Jeg vil lige benytte chancen til at spørge: Jeg har altid undret mig over dine mange kontaktinformationer i din signatur (og ja, længden har også irriteret mig, du har faktisk allerede fået bonus ved at skære den ned - jeg har f.eks. læst alle dine indlæg i debatten om hende, der vil starte en børnetøjsforretning, men står i RKI :)) - har du rent faktisk oplevet at folk har kontaktet dig på grundlag af dem?
Dato: 29-03-2007 10:48:10 Forfatter: David Mc Nally Jeg vil lige benytte chancen til at spørge: Jeg har altid undret mig over dine mange kontaktinformationer i din signatur (og ja, længden har også irriteret mig, du har faktisk allerede fået bonus ved at skære den ned - jeg har f.eks. læst alle dine indlæg i debatten om hende, der vil starte en børnetøjsforretning, men står i RKI :)) - har du rent faktisk oplevet at folk har kontaktet dig på grundlag af dem?
Som alt andet her i livet - så tester man ting af, og gør sig erfaringer - jeg havde ikke tænkt på at jeg faktisk have en lang signatur - snarere at jeg var lidt vægelsindet m.h.t. hvad jeg ville have i den - omvendt så lagde jeg godt mærke til at signatur fyldte forholdsvis meget i forhold til korte kommentarer på diverse tråde.
Men som alt andet - man bliver nogle erfaringer rigere hver dag - og nu er signaturen rettet ned - kan ikke umiddelbart måle en ændring - bortset fra dialogen i denne tråd der trods alt indikere at man har lagt mærke til mig - dog så uden at læse hvad jeg egentligt har kommenteret eller skrevet.
Så tak for den konstruktive kritik - og de mange tilbagemeldinger.
Og for nu at svare dit spørgsmål: Ja, har fået flere henvendelser - både på MSN, SKYPE, mobil - på baggrund af de ting jeg har skrevet - nok ikke så meget på baggrund af at oplysningerne har været tilgengængelige; SNARERE at det ER MULIGT at komme i kontakt med dig - og diskutere, kommentere m.m. udenom Amino.
Amino har i den grad været med til at udbygge mit netværk af kontakter, specielt indenfor min egen branche.
Alt i alt synes jeg da også min tilrettet signatur er noget mere "intelligent" end den gamle, men det er vel lidt ligesom med hjemmesider; nogle ting man gerne vil lave om, og mens man spekulere i hvad resultatet skal være så kører man videre med det man har.
MVH
Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic