Hej jeg har bemærket at det er flere der skriver til mig at det er mærkeligt at hverken min terapi www.vonbale.dk eller www.lokaldistribution.dk eller andre sider har et logo, og de mener at det trækker ne dosv osv.... Nu ser jeg at i har ligefrem lavet en blog om at lave et logo. Gennem min tid som selvstændig har jeg lært at logo betyder ikke så meget, faktisk en hjemmeside betyder heller ikke så meget. Selv om gennem tiden har jeg haft store virksomheder har jeg aldrig haft et logo! Og virksomheder har omsat en del millioner og er blevet solgt , helt og aldeles uden et logo. Jeg skriver til de mange unge og nye selvstændige der tror at logo kan gøre en forskel. Du skalhave et godt produkt og en god sælger , resten er faktisk mere eller mindre irrelevant. (glæder mig til at se hvor mange 1 stjerner jeg få for dette indlæg) Logo løs parterapeut og iværksætter Lina
|
parterapeuten:jeg har bemærket at det er flere der skriver til mig at det er mærkeligt at hverken min terapi www.vonbale.dk eller www.lokaldistribution.dk eller andre sider har et logo, og de mener at det trækker ne dosv osv....
De har da et logo?