Hej Aminoer, Lad os komme til sagen. For ca. 5-6 måneder siden blev jeg kontaktet af Mads Jürgensen, via en fælles Facebook gruppe, angående noget web-design arbejde. Det skal siges at han gjorde det klart på forhånd at der ville være betaling for arbejdet! Vi snakkede lidt om hvad han ville have, og så gik jeg ellers igang, og designet var færdiggjort på 7-8 timer og den aftalte pris for det var 1800,- kr. som han lovede nok at skulle betale. Som sagt er der nu gået 5-6 måneder og jeg har stadig ikke set nogle penge. På daværende tidspunkt havde jeg ikke nogen arbejds-kontrakt han skulle underskrive, men regnede stadig med at han ville betale. Dette er dog stadig ikke sket, på trods af at han, i slutningen af forrige måned skrev: "Hej kevin, Nu kommer jeg så til jer for at høre om der er noget jeg kan gøre, for at få mine 1800,- kr. som jeg står og har brug for? Mange tak, |
Hej Kevin, trist folk stikker af fra en "regning" - du kan desværre ikke rigtig gøre noget.
Jo du kan køre en sag mod ham på de beviser du har, men det ville ikke kunne betale sig og da slet ikke for de penge.
Jeg tror du må vente tålmodigt, ellers er han hængt ud herinde (du har linket hans konto) det er kun at hælde benzin på bålet.
Håber i får det løst