Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

For lav konventering

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)
Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 23:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hmm. Jeg troede faktisk, at det var mere end okay, hvis 3 ud af 10 kunder konverteres til salg? Naturligvis ikke noget i vejen med at stile højere, men det lyder ellers ikke helt tosset :-)

Det er langt fra sikkert at et klik bliver et salg når de klikker videre.

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 23:16

TT Tekstforfatter:
Hmm. Jeg troede faktisk, at det var mere end okay, hvis 3 ud af 10 kunder konverteres til salg? Naturligvis ikke noget i vejen med at stile højere, men det lyder ellers ikke helt tosset :-)

Nej det ville jeg godt nok være glad for :-)! Det er desværre kun antallet af besøgende målt mod antallet af klik videre til en forhandler. Det er så kun en procentdel af dem, der faktisk gennemgøre et køb.

Kilde (100 besøgende til mobiltoppen) -> Mobiltoppen (Ud af de 100 bliver der skabt 30 forhandler klik) -> Salg ved forhandler (det giver måske 1-3 salg)

Det er området markeret med fed, jeg prøver at optimere.

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 23:19

Ok, så kan jeg bedre forstå det. Forstod det sådan, at "kun" 3 ud af 10 kunder resulterede i salg! :-)

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:23

Casper Schneidereit:

TT Tekstforfatter:

Nej det ville jeg godt nok være glad for :-)! Det er desværre kun antallet af besøgende målt mod antallet af klik videre til en forhandler. Det er så kun en procentdel af dem, der faktisk gennemgøre et køb.

Kilde (100 besøgende til mobiltoppen) -> Mobiltoppen (Ud af de 100 bliver der skabt 30 forhandler klik) -> Salg ved forhandler (det giver måske 1-3 salg)

Det er området markeret med fed, jeg prøver at optimere.

giver det ikke mange penge vis bare 1000 besøgene om dage og hver 100 giver 1-3 salg men vis har 30 besøgene om dagen er det under et salg om dagen , men vis  f.eks,1000 besøgene om dagen er det jo over 10 salg om dagen og vis 5000 besøgene om dagen er det endnu flere salg

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 23:27

Jo, men i den beregning skære jeg en masse kilder fra. Tror også jeg skriver noget med organiske besøgende som kilde i starten af indlægget. Dette indlæg giver en del besøgende til siden, men næppe nogen salg, da de besøgende herfra, ikke har nogen motivation for at købe noget.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:38

Casper Schneidereit:

Jo, men i den beregning skære jeg en masse kilder fra. Tror også jeg skriver noget med organiske besøgende som kilde i starten af indlægget. Dette indlæg giver en del besøgende til siden, men næppe nogen salg, da de besøgende herfra, ikke har nogen motivation for at købe noget.

det lyder da ok så ind på det især vis har en god trafik på siden, men jeg tror bare ikke på det, med der er det vilde antal besøgene. det tror jeg dog ikke på, for jeg ser ikke alle ting på siden der skaber trafik

når der er trafik skabt skal man kigge på hvordan de klikker videre og giver kunder og penge .

der mangler tekst , billeder og video på siden  bare en enkle video kunne gøre en del .

knapper mv. skal arbejdes med hvordan samarbejde man meget tekst og stort salg dele op på siden lave interne links på siden gør folk helt vilde med siden

det der er kunsten er at optimere siden mange besøgene og mange salg videre , det er 2 vigtige ting ingen af dem må man glemme få besøgene færre chancer kliks videre mange besøgene flere chancer kliks videre

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 23:52
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Tror du ikke på en konventering på 1-3% af relevante organiske besøg fra Google / Bing?

Erhm... resten ved jeg ikke hvordan jeg skal tolke i forhold til indlægget.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:57

Casper Schneidereit:

Tror du ikke på en konventering på 1-3% af relevante organiske besøg fra Google / Bing?

Erhm... resten ved jeg ikke hvordan jeg skal tolke i forhold til indlægget.

jeg tror skam på der er 1-3 % konventering, jeg tror bare ikke der er vildt mange inden på siden bare 3000 besøgene om dagen , måske nærmer 30 besøgene om dagen søgte også google bl.a htc telefon fandt ikke din side 3 første sider , mere viden på siden kan bla. øge trafik på siden

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 00:02

Nårrh okay på den måde. Nej, det svinger mellem 40 - 90 besøgende om dagen - stigende støt. Der er tekster på 30% af telefonerne, og billede til ca. 50%.

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 00:03

Det er måske værd at bemærke, at størstedelen af salgene er fra forhandlere der sælger uden abonnement. De giver typisk mellem 3-7% af salgsprisen. Det er langt sjovere at sælge en abonnement løsning, som giver en mange gange højere afregning.

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)